«آدام سندلر»: اگر برای Uncut Gems به من اسکار ندهند دوباره در فیلم‌های بد بازی می‌کنم

«آدام سندلر» به رأی دهندگان اسکار هشدار داد که اگر جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگری را ندهند ممکن است در دنباله‌ی «بزرگ‌شده‌ها» (Grown Ups) یا «جک و جیل» بازی کند. سندلر یک روز پس از قبول شکست برابر «آدام درایور» در مراسم اهدای جوایز «گاتهام»، در شوی «هاوارد استرن» حاضر شد تا از فیلم جدیدش «الماس‌ تراش‌نخورده‌» (Uncut Gems) به کارگردانی «برادران سفدی» بگوید. او در این فیلم نقش «هاوارد رتنر» را بازی می‌کند، یک جواهر فروش معتاد به قمار که سعی دارد از یک مخمصه‌ی بزرگ بیرون آید. سندلر در مورد عملکردش در فیلم که تحسین منتقدین را در پی داشته به شوخی می‌گوید: «بهت‌آور است، نه؟»

در طول مصاحبه، استرن سندلر را که میانه‌ای با مطبوعات ندارد تشویق می‌کند برای کسب نامزدی اسکار تلاش کند و کمپینی به راه بیندازد. سندلر در حال حاضر هم بیش از همیشه برای جلب توجه اعضای آکادمی وقت گذاشته و مصاحبه‌ای مفصل با نیویورک تایمز داشته است. او اعتراف می‌کند که اولین نامزدی اسکار او یک «اتفاق مسخره‌ی بزرگ» خواهد بود و اضافه می‌کند که هدف او پیروزی است وگرنه برای چه باید به جای لباس‌های همیشگی‌اش تاکسیدوی نایکی بپوشد.

او در مورد فیلم بعدی خود به شوخی می‌گوید: «اگر اسکار نگیرم، دوباره برمی‌گردم فیلمی به چنان بدی بازی می‌کنم که همه‌ی شما مجبور شوید برای پول بدهید.»

پس از مصاحبه‌ی با استرن، «هیأت ملی نقد» سندلر را به عنوان بهترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۹ برگزید و احتمال نامزدی اسکار این کمدین را افزایش داد. «الماس تراش‌نخورده» ۱۳ دسامبر (۲۲ آذرماه) به صورت محدود و ۲۵ دسامبر (۴ دی ماه) به شکل گسترده در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *