«آدام سندلر» در Hustle نت‌فلیکس مربی بسکتبال می‌شود

پروژه‌ی بعدی «آدام سندلر» و «نت‌فلیکس» فیلمی به کارگردانی «جرمایا زاگار» فیلمساز مستقل خواهد بود. نت‌فلیکس روز دوشنبه اعلام کرد که سندلر در «کلاه‌برداری» (Hustle) با کارگردان «ما جانوران» همکاری می‌کند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط «تیلور مترن» و «ویل فترز» نوشته می‌شود که در سال ۲۰۱۸ «ستاره‌ای متولد شده‌ است» را به نگارش درآوردند. «کلاه‌برداری» بنابر اعلام نت‌فلیکس یک فیلم کمدی خواهد بود.

در این فیلم سندلر در نقش یک مربی بسکتبال بازی می‌کند که پس از کشف یک استعداد بزرگ ناجوانمردانه اخراج می‌شود. سندلر و نت‌فلیکس سال گذشته فیلم‌ «معمای قتل» و پیش از آن «۶ مسخره» و «کتک‌-کاری» و فیلم جدی‌تر «داستان‌های مایروویتز» را ساخته بودند. «کلاهبرداری» از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه بوده وقتی که نت‌فلیکس امتیاز پخش فیلم را از استودیوی لجندری خریداری می‌کند و بازی در آن را به سندلر پیشنهاد می‌دهد. سندلر با کمپانی «هپی مدیسن» و «لبران جیمز» با «اسپرینگ‌هیل» از تهیه‌کنندگان پروژه‌ خواهند بود.

زاگار سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های کوتاه و مستند را دارد اما این فیلم «ما جانوران» بود که پس از اکران در جشنواره‌ی فیلم ساندنس سال ۲۰۱۸ نام او را به سر زبان‌ها انداخت. «کلاه‌برداری» بزرگ‌ترین پروژه‌ی فیلمساز تا به امروز خواهد بود اما با پاندمی ویروس کرونا تاریخ فیلمبرداری و اکران این فیلم همچنان نامشخص است.

سندلر در فیلم «جواهر تراش‌نخورده» به کارگردانی برادران سفدی با فیلمسازان مستقل همکاری کرده بود. آن فیلم برای سندلر جایزه‌ی ایندیپندنت اسپیریت بهترین بازیگر مرد را به ارمغان آورد.

دیگر پروژه‌ی سندلر با همکاری نت‌فلیکس «هابی هالووین» (Hubie Halloween) به کارگردانی «استیون بریل» خواهد بود که مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد و امسال منتشر می‌شود. «کوین جیمز»، «مایا رودالف»، «ری لایوتا» و «استیو بوشمی» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *