خبر های بسیار بدی برای نسخه ی بعدی سری فیلم های Expendables (بی مصرف ها) منتشر شده است. بنا بر گزارش ها، این فیلم اکشن گروهی یکی دیگر از بازیگران اصلی خود را از دست داده است. حدود یک هفته ی گذشته بود که خبرهایی مبنی بر اینکه سیلوستر استالونه، نویسنده و بازیگر فیلم، به دلیل اختلافات خلاقیتی که با مدیر کمپانی میلینیوم دارد، دیگر در این دنباله همکاری نخواهد داشت. بعد از این، حال در صحبت با آرنولد شوارتزنگر، وی نیز از خروجش از فیلم به دلیل عدم حضور سیلوستر می گوید. او اذعان می کند:

“بدون سیلوستر هیچ فیلم بی مصرف هایی وجود ندارد. من بدون او هرگز در فیلم بازی نمی کنم.”

سری فیلم The Expendables ساخته ی سیلوستر استالونه، تیمی از بازیگران شاخصی چون جیسون استتهام، آرنولد شوارتزنگر، جت لی، دالف لاندگرن، تری کروز و رندی کوچر را شامل می شود. البته بازیگران اکشن دیگری نیز در این سری فیلم حضور داشته اند که می توان به بروس ویلیس، مل گیبسون، جان کلود ون دام و آنتونیو باندراس اشاره کرد.

با این حال، خبرها مبنی بر خروج سیلوستر از این فیلم همچنان ضد و نقیض است و احتمال می رود که او باز گردد. حال باید دید که سرنوشت چهارمین عنوان از سری فیلم های بی مصرف ها با این کش و قوس ها چه خواهد شد و باید منتظر بود و دید که سیلوستر از فیلم جدا خواهد شد و این کار او ضربه ی بزرگی به بی‌مصرف ها خواهد بود یا دوباره شاهد بازگشت قدرتمند او با فیلم جدیدش خواهیم بود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *