به دنبال شکست تجاری فیلم Terminator: Genisys که در سال 2015 عرضه شد، اخیرا حرف و حدیث‌های زیادی در مورد آینده‌ی سری Terminator رد و بدل می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot،  امروز خود “آرنولد شوارتزنگر” (Arnold Schwarzenegger) رسما اعلام کرد که این سری ادامه پیدا خواهد کرد.

“آرنولد” طی مصاحبه‌ای که با Screen Daily در جشنواره Cannes Film داشت، تایید کرد که او با “جیمز کامرون” (خالق سری Terminator) ملاقاتی داشته و پیرامون این موضوع صحبت شده است.

آرنولد: “این سری برگشته و در حال پیشرفت است. “کامرون” ایده‌های خوبی برای ادامه‌ی این سری در سر دارد. من هم در فیلم حضور خواهم داشت.

از آنجایی که”کامرون” باید طی سال‌های آتی دنباله‌های “آواتار” را کارگردانی کند، بعید بنظر می‌رسد که بخواهد Terminator بعدی را کارگردانی کند. مدتی نیز شایعه شده بود که “تیم میلر” (کارگردان Deadpool) قصد دارد کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

لازم به ذکر است که قرار بود Terminator: Genisys قسمت اول از یک سه گانه باشد و فیلم‌های دوم و سوم در تابستان 2017 و 2018 عرضه شوند. اما به دلایلی این پروژه کنسل شد. Genisys در باکس‌افیس جهانی حدود 440 میلیون دلار و در باکس‌آفیس داخلی تنها 90 میلیون دلار فروخت.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *