آغاز تولید فیلم جدید Deadwood (ﺩﺩﻭﻭﺩ) از سال آینده

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، شبکه HBO در نظر دارد که تولید Deadwood را از پاییز ۲۰۱۸ آغاز کند؛ فیلمی که مدتهاست منتظر به حقیقت پیوستن آن هستیم و طرفدارانی سالها چشم به راه منتظر آن هستند. این فیلم حکم یک تجدید حیات را برای عنوان Deadwood دارد، سریالی ﻭﺳﺘﺮﻥ-ﺩﺭﺍﻡ که از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ روی آنتن شبکه HBO رفت اما به علت هزینه زیاد تولید بعد از پخش تنها سه فصل شبکه مجبور شد آن را لغو کند. اما پرونده آن را نبست و حالا دوباره بازمیگردد.مدتها شنیده می شد که Deadwood قرار است دوباره به زندگی بازگردد اما دقیقا گفته نشد که باز هم مجموعه تلویزیونی خواهد بود یا اینکه یک فیلم، شایعه ها زمان زیادی اطراف این فرانچایز پرسه زدند تا اینکه شبکه HBO طی سال ۲۰۱۶ تایید کرد در حال توسعه یک تک فیلم به نام Deadwood است. در همین نقطه شایعه و گمانه زنی به پایان رسید و همه منتظر انتشار خبر شروع تولید آن ماندند. طبق تازه ترین شنیده ها، خالق سریال، ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻣﯿﻠﮏ (True Detective) که نگارش این سریال از نقاط عطف کارنامه هنری درخشان او محسوب می شود، ﻓﯿﻠﻢنامه نسخه جدید را به پایان رسانده و اوایل سال ۲۰۱۷ آن را تحویل شبکه HBO داده است.

تا اینجا در مورد جزئیات ﻓﯿﻠﻢنامه حرفی زده نشده و مسلما نمی دانیم که داستان از چه قرار است، اما بازیگران که به نظر می رسد از کار قابل ستایش ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻣﯿﻠﮏ خوشحال بوده اند. ﮐﯿﻢ ﺩﯾﮑﻨﺰ در وصف آن گفت “دردناک و زیباست” در حالی که ﺩﺑﻠﯿﻮ ﺍﺭﻝ ﺑﺮﺍﻭﻥ (سریال واعظ) آن را “دلفریب” خواند. حال با توجه به اینکه ﻓﯿﻠﻢنامه آماده است و بازیگران دور هم جمع شده اند، وبسایت TVLine در تازه ترین گزارش خود فاش کرده است که شبکه HBO در نظر دارد تا تولید آن را طی پاییز سال آینده میلادی آغاز کند. البته این تاریخ هنوز توسط خود شبکه تایید نشده و برای اطمینان بیشتر باید تا انتشار یک اطلاعیه رسمی صبر کنیم.

آغاز تولید فیلم جدید Deadwood (ﺩﺩﻭﻭﺩ) از سال آینده

باید اشاره کنیم که هنوز نام بازیگران فیلم به طور رسمی اعلام نشده اما انتظار داریم در فیلم جدید شاهد بازگشت تمام شخصیت های نام آشنا باشیم، حتی ﺍﯾﺎﻥ ﻣﮏﺷﯿﻦ که نشان داده خواستار حضور در فیلم است و اجازه نخواهد دهد نقشش در سریال American Gods (خداهای آمریکایی) شبکه Starz مانع آن شود. در کنار ﻣﮏﺷﯿﻦ، از بازیگران اصلی می توانیم به ﺗﯿﻤﻮﺗﯽ ﺍﻭﻟﯿﻔﺎﻧﺖ (Hitman 2007)، ﻣﻮﻟﯽ ﭘﺎﺭکر (سریال House of Cards)، ﺟﺎﻥ ﻫﺎﮐﺲ (American Gangster)، ﺑﺮﺍﺩ ﺩﻭﺭﯾﻒ (The Lord of the Rings: The Two Towers)، ﭘﺎﺋﻮﻻ ﻣﺎﻟﮑﻮﻣﺴﺎﻥ (The Hunger Games)، ﺭﻭﺑﯿﻦ ﻭﯾﮕﺮﺕ (Big Little Lies) و ﺟﺮﺍﻟﺪ ﻣﮏﺭﯾﻨﯽ اشاره کنیم. در این میان باید از زنده یاد ﭘﺎﻭﺭﺯ ﺑﻮﺙ (The Avengers) یاد کنیم که جزو بازیگران اصلی سریال Deadwood بود و حالا خیلی دوست داریم ببینیم در نسخه فیلمی نویسنده چگونه با فقدان او کنار آمده.

سریال Deadwood در تاریخچه تلویزیون جایگاه ویژه ای دارد و طرفداران وفادار آن اکنون منتظر هستند تا ببینند فیلم جدید قرار است چه ماجرایی را روایت کند و اینکه ﺩﯾﻮﯾﺪ ﻣﯿﻠﮏ چه پایانی را برای داستان Deadwood در نظر گرفته است. بنابراین منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در این مورد باشید، و حتما سه فصل نسخه سریالی را تماشا کنید …

تانی کال

مغناطیس نیوز

  • Deadwood

    نخستین تریلر فیلم Deadwood

    نخستین تریلر فیلم Deadwood شبکه HBO اولین تریلر فیلم ددوود را منتشر کرد. در فیلم Deadwood …
  • Deadwood

    ساخت فیلم Deadwood رسما تایید شد

    ساخت فیلم Deadwood رسما تایید شد سریال Deadwood یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های تلویزیون ب…
  • Deadwood

    نسخه سینمایی «Deadwood» یک قدم به تولید نزدیک‌تر شد

    نسخه سینمایی «Deadwood» یک قدم به تولید نزدیک‌تر شد فیلم سینمایی «ددوود» به تازگی ۴.۱ میلی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *