آغاز فروش وان پلاس 5T در اروپا

شرکت وان پلاس در نهایت اخیرا تصمیم گرفت محصول جدید خود را به نام وان پلاس ۵T پس از مدت ها انتظار و انتشار شایعات فراوان معرفی کند. در حالی پیش بینی نمی شد شاهد رونمایی این گوشی هوشمند رده میانی کمپانی چینی باشیم، اما در نهایت وان پلاس تصمیم گرفت به انتظارات جامه عمل بپوشاند و طی رویداد ۱۶ نوامبر نیویورک از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی به عمل آورد. وان پلاس۵T همانند مدل سال گذشته تغییرات بسیاری در مشخصات نداشته و بیشتر تغییر آن مربوط به طراحی و صفحه نمایشی می شود که تحول عظیمی پیدا کرده است. این شرکت چینی از صفحه نمایش ۶ اینچی که ۵ اینچ بزرگتر از مدل استاندارد بوده و همین نمایشگر نیز با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی FHD+ و نسبت تصویر ۱۸:۹ همراه است، بهره گرفت.

وان پلاس 5T

در حالی که چند روزی از معرفی وان پلاس ۵T می گذرد، به تازگی شرکت چینی فروش این پرچمدار جدید را در اروپا آغاز کرده است. انتظار می رود بزودی شاهد عرضه محصول در دیگر بازارهای جهانی باشیم. وان پلاس با به کارگیری چنین صفحه نمایشی وان پلاس ۵T را مشابه رقبا خود ساخته که بیشتر آنها با صفحه نمایش بدون حاشیه همراه هستند و زیبایی در طراحی پیدا کردند. گذشته از آن مشخصات سخت افزاری قابل توجهی داشته که در مقایسه با نسل پیشین خود می تواند عملکرد بالاتری داشته باشد هرچند که تفاوت بسیاری نداشته تا به آن اشاره کرد. گفتنیست وان پلاس از نمایشگر OLED برای نخستین بار در گوشی هوشمند خود استفاده کرده تا موجب بهبود آن شده و تجربه کاربری بهتری را به مخاطب خود ارائه دهد. انتظار نمی رفت وان پلاس در زمینه طراحی تحولی را در مدل وان پلاس ۵T حاصل کند  و آن را به یک گوشی هوشمند کاملا جدیدی تبدیل نماید که مورد توجه همگان قرار گیرد. در طراحی بخش عقب شباهت به مدل پیشین تا سطح بالایی باقی می ماند اما بزرگترین تغییر به بخش جلو مربوط شده که زیبایی این گوشی هوشمند جدید را دو چندان کرده است.

وان پلاس 5T

پیشتر شایعات به صفحه نمایش بدون حاشیه وان پلاش ۵T اشاره داشتند و حال شاهد انتشار جزئیات کامل محصول جدید وان پلاس هستیم. از مشخصات دقیق مدل باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۳۵ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع دش شارژ، دوربین اصلی دوگانه ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشتبا چنین مشخصاتی محصول جدید وان پلاس بیشتر در بخش صفحه نمایش و دوربین تغییر پیدا کرده و کمپانی چینی ویژگی دیگری حاصل نکرده تا بتوان آن را یک مدل کاملا جدید محسوب کرد. قیمت این گوشی هوشمند ۵۰۰ دلاری بوده و در ۲۱ نوامبر روانه بازار خواهد شد. پیش خرید این گوشی هوشمند هم اکنون برقرار است. تاکنون شایعات به تاریخ عرضه وان پلاس ۵T اشاره نداشتند اما بیشتر گزارش ها میانه نوامبر را برای رونمایی از این گوشی هوشمند هدف قرار دادند. بیشتر شایعات به حقیقت تبدیل شدند و به اطلاعاتی اشاره داشتند که وان پلاس نیز همان را اعلام کرده و مشخص داشته است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت رسمی این کمپانی مراجعه کنید که جزئیات بیشتر و دقیقی را در بر می گیرد.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *