آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال Preacher

ماه آبان امسال بود که شبکه AMC سریال پریچر (Preacher) را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه اطلاعات جدیدی از فصل سوم این سریال را منتشر کرده است. شبکه AMC اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Preacher در نیو اورلئان رسما آغاز شده است. این شبکه با اشاره به پایان فصل دوم این سریال اعلام کرد که قرار است در فصل سوم این سریال با خانواده جسی کاستر با بازی دومینیک کوپر، ملاقات کنیم و AMC فهرست بازیگرانی که قرار است نقش خانواده او را در فصل سوم این بازی کنند، معرفی و منتشر کرد. بتی باکلی، بازیگر فیلم Split (شکاف) در نقش مادربزرگ (Gran’ma)، کالین کانینگهام، بازیگر سریال Blood Drive در نقش TC، جرمی چایلدز، بازیگر سریال Nashville (نشویل) در نقش جودی و لیز مک‌گیور، بازیگر سریال Nashville در نقش کریستینا، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل سوم سریال Preacher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. طبق اطلاعاتی که شبکه AMC از این چهار شخصیت منتشر کرده:

Gran’ma یک روحانی با قدرت واقعی است و او کسی هست که می‌تواند جادوها را از بین ببرد و حتی می‌تواند مردگان را با دریافت یک هزینه، دوباره زنده کند. این شخص می‌تواند این هزینه را نقدی یا با دادن روح خود به Gran’ma برای زندگی ابدی او، پرداخت کند. او هوشیار و سختگیر است و با منظور صحبت می‌کند، اما همچنان باهوش‌تر از هر شخص دیگری در اطراف خود است. همچنین او تنها خانواده زنده جسی است و او را بسیار دوست دارد.

TC متولد شده تا یک سرپرست و یک سرباز وفادار برای Gran’ma باشد. او باهوش و بی‌ادب است و در مورد همه چیز صحبت می‌کند و با آن مشکلی ندارد. در حالی که فکر می‌کنید او یکی از بهترین دوستان شما است، اما نباید اشتباه کنید و به عقب و پیش او برگردید.

جودی بسیار بزرگ، ترسناک و خطرناک و سرچشمه خطر است. او فرمان‌های Gran’ma را اجرا می‌کند و او تنها کسی است که جسی نتوانسته است او را شکست دهد. هیچکس دوست ندارد که با او روبه‌رو شود و کسی نیست که او را شکست دهد.

کریستینا توانا و کارآمد است و چهره و نگاه او باعث می‌شود که مشتریان را به کسب و کار خانوادگی‌اش جذب کند. کریستینا توانایی زیادی برای مخفی شدن دارد، اما او از این کار متنفر است و رویاها و آرزوهایی بزرگی را در خارج از محل زندگی خود دارد، اما برای محافظت از فرزندش باید این زندگی را تحمل کند. (شایان ذکر است که در کامیک Preacher یک شخصیت کریستینا وجود دارد که مادر جسی کاستر است و در حال حاضر هویت واقعی این شخصیت در فصل سوم سریال مشخص نیست).

دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل سوم سریال Preacher باز خواهند گشت. کار ساخت و تولید فصل سوم سریال Preacher، مانند دو فصل اول بر عهده سث روگن و اوان گلدبرگ خواهد بود. فصل اول سریال Preacher در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۶ پخش شد، اما فصل دوم این سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده است. انتظار می‌رود که فصل سوم سریال Preacher نیز در ۱۳ قسمت تولید شود و از شبکه AMC به روی آنتن برود. این سریال براساس کامیک‌های کالت و گرافیکی به همین نام تولید و منتشر می‌شود. فصل سوم سریال Preacher در حال حاضر تاریخ پخشی ندارد.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *