آغاز فیلم‌برداری قسمت سوم Guardians of the Galaxy از سال آینده

کریس پرت تایید کرد که ﻓﯿﻠﻢبرداری Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشام) در سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می شود. یک زمانی بود که همه ساخت فیلم نگهبانان را یک ریسک بزرگ برای دنیای سینمایی مارول می دانستند، چون شخصیت های آن حتی برای خوانندگان متعصب کمیک های مارول هم ناشناخته بود. اما مارول برای تبلیغ قسمت اول سنگ تمام گذاشت، و به لطف داستانی که داشت، در نهایت Guardians of the Galaxy تبدیل به یکی از بزرگ ترین فیلم های سال ۲۰۱۴ شد. قسمت دوم این فیلم بهار سال گذشته پا به گیشه گذاشت و یک موفقیت تجاری دیگر برای مارول استودیوز بود، و باعث شد که ساخت قسمت سوم آن تضمین شود. نویسنده/کارگردان جیمز وان نیز برای هدایت Guardians 3 باز میگردد.

مارول استودیوز به شدت نسبت به برنامه هایش برای فاز چهارم MCU راز نگهدار است، اما سومین فیلم Guardians یکی از پروژه هایی بوده که ما همواره شاهد انتشار گزارش هایی از آن هستیم، خبرهایی که اطلاعات ما نسبت به پیشرفت پروژه را بروز نگه می دارند. تا جایی که خبر داریم، گان به سختی در حال کار بر روی ﻓﯿﻠﻢنـامه قسمت بعدی است، مدتهاست که حدس و گمان ها خبر از شروع تولید فیلم طی یکی از روزهای سال آینده میلادی داده اند، پس این می تواند یکی از فیلم های ۲۰۲۰ مارول باشد. حال اینطور که اعلام شده، حدس و گمان ها درست از آب در آمده اند!

کریس پرت با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خودش تولد ﭘﺎﻡ ﮐﻠﻤﻨﺘﯿﺌﻒ (بازیگر نقش مانتیس) را به وی تبریک گفت، در همین پست این ستاره مشهور که بزودی در قسمت سوم Jurassic World با او ملاقات می کنیم، نوشت که “نمی توانم برای شروع تصویربرداری قسمت سوم Guardians با او در سال آینده صبر کنم! ” و تاریخ شروع تولید قسمت سوم را تایید کرد، اما تاریخ دقیق تر هنـوز اعلام نشده است.

ما در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران سه فیلم از فرانچایز MCU خواهیم بود، حال که تولید قرار است در ۲۰۱۹ آغاز شود، می توانیم حدس بزنیم که یک سال بعد اکران Guardians of the Galaxy 3 آغاز خواهد شد. البته بهتر است صبر کنیم تا خود مارول تاریخ شروع نمایش این فیلم را تایید کند. با شروع اکران Avengers 4 مارول نام فیلم های فاز چهارم و تاریخ شروع اکران آنـها را فاش خواهد کرد، پس فعلا فقط می توانیم حدس بزنیم و منتظر باشیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *