آغاز نگارش ﻓﯿﻠﻢنامه ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Logan: فیلم X-23

شاید Logan آخرین فیلمی باشد کـه هیو جکمن در آن با شخصیت ولورین ظاهر شده، ولی ممکن است آخرین فیلمی نبوده باشد که طرفداران در آن شخصیت X-23 (با نقش آفرینی Dafne Keen) را ملاقات می کنند. جیمز منگولد کارگردان فیلم سینمایی Logan (لوگن) در تازه ترین مصاحبه اش با هالیوود ریپورتر فاش کـرد که در حال کار بر روی یک ﻓﯿﻠﻢنامه برای ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑی سینمایی درباره شخصیت لورا، معروف به X-23 دختر کلونی ولورین است. فیلم Logan که در واقع پایان ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ Wolverine و آخرین ملاقات ما با نسخه ولورین هیو جکمن بود، در دومین هفته اسفند ماه پا به گیشه گذاشت و به فروش بین المللی ۶۱۶,۷ میلیون دلاری دست یافت. بعد از شروع نمایش این فیلم سوالی بزرگ به ذهن طرفداران مردان ایکس خطور کرد: آیا X-23 بازمیگردد؟؟منگولد در مورد فیلم جدید اظهار داشت که: “مـا فقط در حال کـار بر روی یک ﻓﯿﻠﻢنامه هستیم… ” با اینکه شروع نگارش ﻓﯿﻠﻢنامه به معنی تولید قطعی فیلم نیست – چون برای ساخت یک فیلم از شروع فاز پیش-تولید تا رسیدن به مرحله تولید فاصله زیادی باید طی شود – منگولد اعتقاد دارد که موفقیت های Wonder Woman (زن ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ)کمپانی DC Films ممکن است منجر به ساخت فیلم های بیشتری از ابرقهرمانان زن مانند لارا شود. طی سال جاری میلادی فیلم سینمایی Wonder Woman با موفقیت هایی که کسب کرد نشان داد قهرمانهای مونث هم می توانند نقش مهمی در دنیاهای سینمایی خودشان ایفا کنند.

منگولد در رابطه با موفقیت های ﭘﺘﯽ ﺟﻨﮑﯿﻨﺰ گفت: “موفقیت های ﭘﺘﯽ [ﺟﻨﮑﯿﻨﺰ] با آن فیلم تنها باعث استواری بیشتر استودیوها شد تا ترس کمتری از یک شخصیت زن داشته باشند… خب ما یک شخصیت زن داریم. باور نکردنی است. و قرار است چه کاری با آن انجام دهیم؟ و این جایی است که الان با ﻓﯿﻠﻢنامه لارا هستیم، …” اگر به یاد داشته باشید آخرین باری که به ایده ساخت فیلم ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ X-23 اشاره شد، زمانی بود کـه ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ ﻓﯿﻠﻢهای X-Men ﻫﺎﭺ ﭘﺎﺭﮐﺮ به سادگی گفت امکان آن وجود دارد. او اشاره کرده بود یکی از ویژگی های خوب دنیای مردان ایکس است که می توانند داستان های مختلفی را در آن روایت و در زندگی کاراکترهای بیشتری کاوش کنند. او همچنین گفت که به ساخت یک فیلم دیگر از X-23 فکر کرده اند و هر چیزی ممکن است. پارکر گفت که امکان ساخت چنین فیلمی و پتانسیل لازم برای ساخت آن وجود دارد. بنابراین می توانیم بگوییم یک شانس برای ساخت ﺍﺳﭙﯿﻦﺁفی از X-23 وجود دارد و اصلا دور از انتظار نیست.

آغاز نگارش ﻓﯿﻠﻢنامه ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Logan: فیلم X-23

با توجه به شباهت زیاد X-23 به لوگن، خیلی از طرفداران اعتقاد دارند که او راه خودش را به سوی دیگر فیلم های X-Men پیدا خواهـد کرد و در نهایت دوباره به ایـن دنیای سینمایی پرطرفدار باز خواهد گشت. اما همواره این سوال ها وجود دارند که X-23 چطور می خواهد به دیگر فیلم های مردان ایکس مرتبط شود؟ آیا همچنان مستقل عمل خواهد کرد یا در فیلم انفرادی او شاهد حضور شخصیت های مشهوری از دنیای مردان ایکس خواهیم بود؟ هنوز کسی به این سوال ها پاسخی نداده است. از فیلم های پیش روی مردان ایکس می توانیم به The New Mutants (شروع اکران از جمعه ۲۴ فروردین ۹۷)، Deadpool 2 (شروع اکران از جمعه ۱۱ خرداد ۹۷)، X-Men: Dark Phoenix (شروع اکران از جمعه ۱۱ آبان ۹۷) و Gambit (شروع اکران از جمعه ۲۵ بهمن ۹۷) اشاره کنیم؛ بنابراین ۹۷ سال مردان ایکس است. در این میان اگر ساخت فیلم X-23 قطعی شود، بزودی خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *