آغاز ﻓﯿﻠﻢبرداری Wonder Woman 2 از خرداد ماه

فیلم سینمایی Batman Vs Superman (بتمن در مقابل سوپرمن) که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، استارت ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ با عنوان غیررسمیﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) را زد. این فیلم در گیشه با فروش خوبی روبرو شد اما از نظر هنری هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در تابستان ۲۰۱۶ فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) پا به گیشه گذاشت، به فروش خوبی رسید اما از نظر هنری با واکنش های منفی زیادی روبرو شد. ولی زمانی که Wonder Woman روی پرده رفت، ورق کاملا برگشت. این فیلم نه تنها به فروش خوبی دست یافت، بلکه مورد تحسین بسیاری قرار گرفت و واقعا یک فیلم ابرقهرمانی فوق العاده بود. این فیلم نشان داد که در DCEU هم می توان فیلم قشنگ ساخت؛ البته وارنر بروس تمام این موفقیت ها را مدیون خانم پتی جنکینز و تیم تولیدش است. بعد از موفقیت این فیلم، خیلی زود ساخت ادامه آن از سوی استودیو تایید شد.

حال گزارش های تازه منتشر شده خبر از تولید این فیلم در انگلیس می دهند؛ طبق گزارش تازه Omega Underground انتظار می رود که فاز تولید Wonder Woman 2 از ۲۸ ماه می، مصادف با دوشنبه ۷ خرداد ۹۷ – چهار هفته زودتر از زمانی که تصور می شد – در انگلیس استارت بخورد تا برای اکران در سال ۲۰۱۹ آماده شود. با این حساب وارنر بروس و DC Films تابستان ۲۰۱۸ را مشغول کار بر روی قسمت دوم واندر وومن خواهند بود، بعد از آن هم تصویربرداری Suicide Squad 2 در مهر ماه آغاز خواهد شد.

تایید شده که پتی جنکیتز دوباره بر روی صندلی کارگردانی می نشیند و گل گدوت نیز قرار است باری دیگر لباس پرنسس دیانا را بپوشد و در نقش اصلی فیلم ظاهـر شود. شنیده ایـم که ﮐﺮﯾﺴﺘﻦ ﻭﯾﮓ (Ghostbusters) در حال مذاکره با وارنر بروس است تـا در نقش شخصیت شرور قسمت دوم، چیتا ظاهر شود و مقابل دیانا قـرار گیرد. البته این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده و باید صبر کنیم تا خود استودیو حضور خانم ویگ در این فیلم را تایید کند. Wonder Woman 2 دومین فیلم انفرادی دیاناست و سومین حضور سینمایی او – در فیلم Justice League هم حضور داشت. تایید شده کـه وقایع این فیلم طی سال های جنگ سرد (دهه ۸۰ میلادی) به وقوع می پیوندد.

ﺩﯾﻮﯾﺪ ﮐﺎﻻﻫﺎﻡ (گودزیلا و ﺑﯽﻣﺼﺮﻑﻫﺎ)، خانم جنکیتز و ﺟﻒ ﺟﺎﻧﺰ (فلش) کسانـی هستند کـه فیلم Wonder Woman 2 را نوشتـه اند. ما در حال حاضر اطلاعات خیلی کمی از داستان این فیلم داریم، و فقط می دانیم که وقایع Wonder Woman 2 در سال های ۱۹۸۰ میلادی و دوران جنگ سرد به وقوع می پیوندد، و قرار است در آن شاهد حضور تعدادی از شخصیت های فیلم اول باشیم که باری دیگر کنـار گل گدوت قرار می گیرند. در پایان باید اشاره کنیم که اکران Wonder Woman 2 از یکم نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۰ آبان ۹۸ آغاز می شود. کمپانی DC Films در اواخر ۲۰۱۸ فیلم Aquaman (آکوامن) را اکران می کند، بعد از آن نوبت به قسمت دوم Wonder Woman و فیلم انفرادی Shazam می رسد.

تانی کال

مغاطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *