خانه ورزش اخبار ورزش آلگری شایعات تماس با آرسنال را تکذیب کرد؛ یوونتوس در مورد آینده ام تصمیم می گیرد

آلگری شایعات تماس با آرسنال را تکذیب کرد؛ یوونتوس در مورد آینده ام تصمیم می گیرد

0

ماسیمیلیانو آلگری که در هفته های اخیر شایعه حضورش در آرسنال به تیتر نخست خبرگزاری ها تبدیل شده بود، شایعات موجود را تکذیب کرد.

به گزارش وبسایت نود، در روزهای گذشته برخی خبرگزاری های شایعات متعددی در خصوص آینده آلگری منتشر کردند و باشگاه آرسنال را در پی به خدمت گرفتن این سرمربی ایتالیایی معرفی کرده بودند. یکشنبه برخی خبرگزاری ها اعلام کردند آلگری فصل آینده جانشین ونگر در آرسنال خواهد شد. آرسن ونگر از سال ۱۹۹۶ در باشگاه لندنی به فعالیت مشغول است، با توجه به اینکه آرسنال در فصل جاری شرایط مساعدی در جدول لیگ برتر انگلیس ندارد و احتمالا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف خواهد شد، به نظر می رسد این آخرین فصل حضور مربی فرانسوی در این باشگاه لندنی خواهد بود. با این وجود آلگری پس از تساوی شاگردانش مقابل اودینزه در خصوص شایعات موجود واکنش نشان داد:

قبلا هم گفته ام، این خبرها واقعیت ندارند. هنوز تا سال ۲۰۱۸ با یوونتوس قرارداد دارم و این من نخواهم بود که برای آینده ام تصمیم می گیرم، یوونتوس تصمیم خواهد گرفت. تصمیم آن ها برای آینده من نقش کلیدی دارد چرا که از گذشته به این شیوه کار کرده ام. همانند فصول گذشته، در پایان فصل باید دست آوردهای خود را بررسی کنیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم که چه کاری باید انجام بدهیم. حتی اگر این شایعات درست می بود، باشگاه میبایست پیش از همه مطلع می شد در حالیکه هنوز چیزی در این خصوص به من گفته نشده است.

سرمربی سابق میلان از زمان حضورش در یوونتوس موفق شده است در تمامی فصول این تیم را به مقام قهرمانی سری آ برساند و در حال حاضر با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم مسابقات سری آ، بخت نخست قهرمانی در فصل جاری است.

برنامه نود

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *