طبق آخرین آمار فروش سینماهای ایران در هفته‌ی منتهی به ۱۰ دی، سلام بمبئی و آس و پاس پرفروش‌ترین فیلم‌ها در حال اکران هستند.

کمدی هندی/ایرانی «سلام بمبئی» این هفته نیز با اقتدار در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران قرار گرفته است. فیلم آس و پاس نیز از کمدی‌های پرفروش بود و توانست با فروش کلی ۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان، در رتبه‌ی دوم قرار گیرد.

فیلم جدید اکبر عبدی با نام «چهار اصفهانی در بغداد» نیز اکران خود را در این هفته آغاز کرد. به گفته‌ی داریوش بابائیان مدیر دفتر پخش شکوفا فیلم، چهار اصفهانی در بغداد از چهارشنبه ۸ دی اکران خود را آغاز کرده و هم اکنون ۲۰ سینما در تهران و ۹ سینما در شهرستان‌ها در اختیار دارد. در این فیلم اکبر عبدی، نسرین مقانلو، قاسم زارع، کیمیا باباییان و ارژنگ امیرفضلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در رتبه‌ی سوم فیلم سیاسی-اجتماعی «یتیم‌خانه‌ی ایران» اثر ابوالقاسم طالبی قرار دارد که تا کنون بیش از یک میلیارد فروش داشته و فیلم «نفس» ساخته‌ی جدید نرگس آبیار نیز به تازگی وارد باشگاه میلیاردی‌ها شده است.

«لاک قرمز» فیلم خوش‌ساخت سید جمال سیدحاتمی با بازی پردیس احمدیه، پانته‌آ پناهی‌ها و بهنام تشکر شب گذشته به مجموع فروش ۷۹۰ میلیون تومان رسید. این فیلم پس از چهار هفته اکران، در ۱۶ سینمای تهران و ۱۹ سینمای شهرستان‌ها در حال نمایش است. نقد فیلم لاک قرمز را به زودی در زومجی مطالعه خواهید کرد.

فیلم مشکل‌دار «مشکل گیتی» که به خاطر پخش تیزرهای تبلیغاتی آن از چند شبکه‌ی ماهواره‌ای چند روزی از اکران کنار گذاشته شده بود، با در اختیار داشتن ۱۷ سینما اکران خود را از سر گرفته است. در این فیلم حمید فرخ‌ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصر نصیر و پانته‌آ مهدی‌نیا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سه بعدی و کمدی-فانتزی «جنجال در عروسی» به کارگردان سید رضا خطیبی نیز ۶۳۵ میلیون فروش داشته و پس از آن فیلم گیتا، اثر مسعود مددی با در اختیار داشتن ۲۱ سالن سینما قرار دارد. در این فیلم ملودرام بازیگرانی چون مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری و نادر فلاح حضور دارند.

در رتبه‌ی نهم فیلم «وارونگی» پس از ۹ روز اکران و با در اختیار داشتن ۱۵ سالن،‌ در حدود ۱۴۵ میلیون تومان فروش کرده است. جدول فروش هفتگی سینمای ایران را می‌توانید در زیر  مشاهده کنید.

رتبه‌
نام فیلم
میزان فروش

۱

سلام بمبئی
۸ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان

۲

آس و پاس
۳ میلیارد ۴۷۶ میلیون تومان

۳

یتیم‌خانه‌ی ایران
۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان

۴

نفس
۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان

۵

لاک قرمز
۷۹۰ میلیون تومان

۶

مشکلی گیتی
۶۷۰ میلیون تومان

۷

جنجال در عروسی
۶۳۵ میلیون تومان

۸

گیتا
۱۶۰ میلیون تومان

۹

وارونگی
۱۴۵ میلیون تومان

۱۰

چهار اصفهانی در بغداد
 ۵۴ میلیون تومان
منبع ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *