آمازون فصل دوم سریال Upload را می‌سازد

یک هفته پس از پخش فصل اول، آمازون اعلام کرد که فصل دوم سریال علمی-تخیلی و کمدی «آپلود» را به تولید می‌رساند. این سریال به نویسندگی «گرگ دنیلز» خالق سریال «اداره» از سرویس آمازون پرایم در بیش از ۲۰۰ کشور منتشر شد.

سریال «آپلود» با بازی «رابی امل»، «الگرا ادواردز» و «اندی الو»، داستانی در آینده‌ی نزدیک روایت می‌کند، جایی که انسان‌ها می‌توانند در زندگی پس از مرگ مورد نظرشان «آپلود» شوند. داستان در مورد یک توسعه‌دهنده‌ی جوان اپلیکیشن است که پس از یک سانحه‌ی رانندگی باید به سرعت در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در نهایت انتخاب می‌کند که به آخرت مجازی خانواده‌ی دوست دخترش آپلود شود.

«جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون می‌گوید: «در «آپلود»، «گرگ دنیلز» یک کمدی سینمایی و هوشمندانه ارائه کرد که به وضوح برای مخاطبین ما رضایت‌بخش بوده و آن‌ها وقت زیادی را در هفته‌ی گذشته صرف گشت و گذار در «لیک‌ویوو» کرده‌اند. ما می‌دانیم که هوادارن در سراسر جهان تمایل دارند بخش بعدی سرگذشت «نیتان» و «نورا» را ببینند بنابراین برای فصل دوم چراغ سبز نشان دادیم و خوشحالیم که پروژه‌ی شخصی گرگ مخاطبینی چنین وفادار پیدا کرده است.»

دنیلز می‌گوید: «بسیار خرسندم که یک رابطه‌ی فوق‌العاده با استودیوهای آمازون و این بازیگران شگفت‌انگیز را ادامه می‌دهم تا ببینیم «نورا»، «نیتان» و «اینگرید» در دنیای سال ۲۰۳۳ چه سرانجامی پیدا می‌کنند. با تأیید آمازون می‌تواند ورق‌های پویانمایی فصل دوم را کنار بگذارم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *