آموزش ضبط تماس در آیفون

آموزش ضبط تماس در آیفون از دیگر آموزش های جالب وب سایت آی تک ۲۴ می باشد. ضبط تماس شخصی شما یک منطقه خاکستری عظیم است، زیرا از لحاظ فنی غیرقانونی است (در بیشتر مکان ها) برای ضبط یک تماس تلفنی زمانی که همه طرفها به طور کامل آگاه نباشند. به احتمال زیاد به همین دلیل است که شامل ویژگی های اپل در iOS نیست. گفته می شود بزرگترین رقیب اپل می تواند راه حل شما برای ضبط تماس ها بر روی آی فون خود باشد.

نحوه ضبط تماس با استفاده از Google Voice

برنامه Google Voice برای iOS به شما امکان برقراری تماس نامحدود را می دهد و اگر می خواهید تماسهای بین المللی برقرار کنید، امتیازات را از ۱ سنت در دقیقه دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر نمی خواهید بلیت ماهانه را پرداخت کنید، Google Voice ممکن است یک راه حل عالی باشد (اگر چه شما نیاز به یک اتصال به اینترنت دارید).

در برنامه Google Voice یک سوئیچ است که به شما اجازه می دهد تماس های ورودی را ضبط کنید. در واقع، این سوئیچ همچنین گزینه های دیگر مانند تماس های کنفرانس را امکان پذیر می کند. در اینجا چگونگی انجام این کار را آموزش می دهیم:

  1. Google Voice را از اپ استور دانلود کنید.
  2. برای راه اندازی Google Voice شما باید یک حساب کاربری را تنظیم کرده و شماره تلفن خود را براساس موقعیت مکانی خود انتخاب کنید.

  3. سه نقطه در سمت چپ صفحه را ضربه بزنید.
  4. روی تنظیمات ( Settings ) ضربه بزنید.
  5. بر وری ( Calls ) کلیک کنید.
  6. روی سوئیچ کنار گزینه های تماس ورودی (  Incoming call options )ضربه بزنید.

اکنون می توانید هر تماسی را که در اختیار شماست، بررسی کنید. ضبط به تماس های دریافتی محدود می شود، اما شما باید از آن راضی باشید، مگر اینکه بخواهید بازی سخت افزاری خود را دریافت کنید و ضبط کنید. در صورتی که تماسهای ضبط شده در هر موقعیت خاص برای شما مهم باشد، این بهترین راه برای انجام کارهاست.

تانی کال

آی تک

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *