آموزش کامل تصویری ساخت استیکر در تلگرام: خوشبختانه در تلگرام می توانید برای خود استیکر شخصی بسازید این کار به سادگی انجام می شود تنها کافی است که شما مراحل زیر را به دقت انجام دهید .

۱)برای شروع باید به ربات رسمی ساخت تلگرام مراجعه کنید ( با سرچ کردن عبارت sticker@ در قسمت جستجوی تلگرام اینکار انجام می شود)

ساخت استیکر در تلگرام۲)حالا برای اینکه بسته استیکر جدید بسازید باید شروع را کلیک کنید و سپس newpack/ را تایپ کنید ( البته می توانید بر روی آن نیز کلیک نمایید)

ساخت استیکر تلگرام۳)در این قسمت از شما می خواهید تا یک نام برای بسته استیکر خود انتخاب کنید ما زوم تک را انتخاب نموده ایم( می تواند فارسی یا انگلیسی باشد) .

ساخت استیکر تلگرام۴)حالا باید عکسی را انتخاب کنید که فرمت PNG باشد .

نکته : باید بصورت فایل آن را ارسال کرد نه بصورت عکس . برای این منظور باید از ارسال با گیره کاغذ استفاده کنید

نکته : ابعاد عکس انتخاب شده نباید از ۵۱۲ در ۵۱۲ پیکسل بیشتر باشند . می توانید برای تعیین اندازه از برنامه فتوشاپ یا Paint استفاده کنید .

آموزش ساخت استیکر۵)حالا یک اموجی یا شکلک مناسب برای عکس خود انتخاب کنید.

۶)تبریک . کار به پایان رسید و شما توانستید اولین استیکر خود را بسازید. اگر می خواهید استیکر های بیشتری را بسازید باید عکس های دیگری را انتخاب کنید ( از مرحله ۴ دوباره شروع کنید )

۷)بعد از اینکه همه عکس های خود را ارسال کردید باید دستور publish/  را ارسال نمایید

آموزش ساخت استیکر۸) حالا یک نام کوتاه و یکتا (غیر تکراری ) به زبان انگلیسی ارسال نمایید

آموزش ساخت استیکر۹)در اینجا کار تمام شد و شما موفق به ساخت بسته استیکر شخصی خود شدید . بر روی لینک کلیک کنید و استیکرهای خودتان را اضافه کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید .

آموزش ساخت استیکر

آموزش ساخت استیکر

zoomtech

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *