خانه ورزش اخبار ورزش آنچلوتی: اتفاقی که در برنابئو رخ داد، بی عدالتی بود و دنیا آن را دید؛ بنزما بهترین مکمل برای رونالدو است

آنچلوتی: اتفاقی که در برنابئو رخ داد، بی عدالتی بود و دنیا آن را دید؛ بنزما بهترین مکمل برای رونالدو است

0

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ معتقد است که برای جلوگیری از اشتباهات داوری نیاز به استفاده از تکنولوژی های ویدئویی است. قهرمان بوندس لیگا در مصاحبه با Corriere گفت:

آن مسابقه یک بی عدالتی بود. در تاریخ ثبت خواهد شد که رئال مادرید، بایرن مونیخ را حذف کرد، اما دنیا دید که چه اتفاقی در مادرید رخ داد. این اتفاق طبیعی نبود و نیاز است که از تکنولوژی ویدئویی استفاده شود چون ضروری است.

آنچلوتی در مورد فینال لیگ قهرمانان و تقابل دو تیم سابقش نیز گفت:

با علاقه فینال را تماشا خواهم کرد و از هر کدام که بهتر بازی کنند، حمایت می کنم. به نظر من یوونتوس در اصل بوفون است، که یکی از بازیکنان من بود. پیروزی در این مسابقه، می تواند کارنامه ای نجومی برای او بسازد.

آنچلوتی در مورد استفاده زیدان از کریم بنزما در خط حمله و نیمکت نشینی موراتا نیز گفت:

به این خاطر است که بنزما بهترین بازیکنی است که می تواند در کنار کریستیانو بازی کند. رئال مادرید فقط در کریستیانو رونالدو خلاصه نمی شود. آنها همچنین لوکا مودریچ، راموس، مارسلو و سایر بازیکنان را دارند. واقعاً رابطه خوبی با بازیکنان دارم و شاید تاوان آن را هم پرداختم. زیدان بسیار باهوش است و چیز های زیادی در مورد فوتبال می داند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *