آنیا تیلور و چارلز چپمن بازیگران Game Of Thrones به فیلم Here Are The Young Men پیوستند

آنیا تیلور-جوی بازیگر فیلم «The Witch»، دین-چارلز چپمن بازیگر سریال «Game Of Thrones»، فین کول بازیگر سریال «Peaky Blinders» و فردیا والش-پیلو بازیگر فیلم «Sing Street» در فیلم «Here Are The Young Men» حضور خواهند داشت. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته «Rob Doyle» نویسنده ایرلندی است. این فیلم توسط ایئوین مک‌کین نوشته و کارگردانی خواهد شد.

این فیلم در سال 2003 اتفاق می افتد، آخرین تابستان دوره‎ی بلوغ نوجوانی بی هدف به نام متیو با بازی دین-چارلز چپمن را نشان می دهد، که توسط دوست خود «Kearney» با بازی فین کول که شخصیتی کاریزماتیک و جذاب دارد وارد دنیای مردانگی سمی و پوچ می شود (مفهوم مردانگی سمی در نظر گرفتن ویژگیهای مردان است، اما با تأکید بر هنجارهای فرهنگی و سنتی). متیو به دنبال عشق دوران کودکی خود «Jen» با بازی آنیا تیلور-جوی است، که دختری مستقل در مسیر زندگی خود است، و این در حالی است که دوست آن ها «Rez» با بازی فردیا والش-پیلو به فردی روان‌گسیخته (پارانویا) تبدیل میشود.

«Lola Petticrew» و کنلت هیل از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت. فیلمبرداری این پروژه نیز از این ماه آغاز می شود.

«Richard Bolger» از کمپانی «TYM Production» و «Noah Haeussner» از کمپانی «Union Entertainment Group» با همکاری «Edwina Casey» تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند. پل ویلیام اسکات اندرسون نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

آنیا تیلور-جوی در جدیدترین فیلم از مجموعه «X-Men»، فیلم «The New Mutants»  و فیلم «Glass» به کارگردانی ام. نایت شیامالان که هنوز اکران نشده اند حضور خواهد داشت. دین-چارلز چپمن بازیگر نقش «Tommen Baratheon» در سریال «Game Of Thrones»، در حال حاضر در سریال «Into the Badlands» از شبکه ای‌ام‌سی حضور دارد. فین کول نیز علاوه بر مجموعه تلویزیونی «Peaky Blinders» که از بی بی سی پخش می شود، در سریال «Animal Kingdom» از شبکه «TNT» حضور دارد. فردیا والش-پیلو نقش آلفرد بزرگ را در فصل پنجم مجموعه تلویزیونی وایکینگ‌ها بازی می کند.

ایئوین مک‌کین یکی از ستارگانی است که در سریال شبکه «Syfy» که اقتباسی از رمان «Nightflyers» جرج آر. آر. مارتین حضور خواهد داشت. همچنین کارگردانی و نویسندگی فیلم «Leopard» با حضور تام هاپر و جک رینور را بر عهده داشته و خود در آن فیلم بازی کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *