آپدیت بازی GTA Online با محوریت جنگنده جدید

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games)‌ جدیدترین محتوای بخش چندنفره Grand Theft Auto V، یعنی بازی GTA Online، را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر کرد. علاوه بر امتیازات و تخفیف‌هایی که همیشه شاهد آنها هستیم، هفته جاری یک وسیله نقلیه جدید به همراه آیتم‌های دیگر به بازی اضافه شده است که کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند.

با محتوای جدید، کاربران می‌توانند هدایت جنگنده قدیمی یعنی P-996 Lazer را بر عهده بگیرند. جنگنده یاد شده در ماموریت‌های پیشین بازی GTA Online دیده شده است و از این پس کاربران می‌توانند با مراجعه کردن به Warstock Cache و Carry آن را خریداری کنند. در ادامه می‌توانید عکس این جنگنده را مشاهده کنید.

آپدیت بازی GTA Online با محوریت جنگنده جدید

علاوه بر P-996 Lazer، استودیو راک استار در بخش Race Creator آیتم‌ها و تنظیمات جدیدی را اضافه کرده است و از این‌رو کاربران می‌توانند Transform Raceهای خود را خلق کنند. در آن سو حالت جدیدی در بخش Stunt Race این بازی به چشم می‌خورد. در Transform Race، وسیله نقلیه شما با توجه به محیط بین موتورسیکلت‌ها، اتومبیل‌ها، هواپیما‌ها و غیره تغییر پیدا می‌کند.

کاربرانی که به دنبال افزایش اعتبار داخل بازی خود یعنی $GTA و RP هستند، هم‌اکنون این موقعیت برای آنها مهیا شده است. برخی از حالت‌های این بازی قرار است تا تاریخ ۲۰ آذرماه (۱۱ دسامبر) دو برابر اعتبار داخل بازی به کاربران تقدیم کند. در ادامه می‌توانید به فهرست حالت‌هایی که دو برابر $GTA و RP را در خود جای داده‌اند، نگاهی بیندازید:

  • Transform Races
  • Special Vehicle Work
  • Biker Contract Missions
  • Motor Wars
  • Stockpile
  • Every Bullet Counts
  • Inch By Inch
  • Running Back
  • Bodyguard and Associate Salaries

همانطور که در بالا اشاره شد بسیاری از آیتم‌های این بازی نیز تخفیف خورده است که در اینجا می‌توانید از اسامی آنها با خبر شوید.

در انتها به مسابقه Premium این هفته می‌پردازیم که این‌بار شاهد Trench II هستیم. مسابقه جدید به اتومبیل‌های کلاس Muscle محدود می‌شود و کسانی که به این مسابقات ملحق شوند می‌توانند از سه برابر RP بهره‌مند شوند و کسانی که بتوانند یکی از سه مقام اول را کسب کنند به آنها $GTA بزرگی تعلق می‌گیرد. بخش Time Trial این هفته نیز به Fort Zancudo مربوط می‌شود و همانند حالت پیشین در خود امتیازاتی همون $GTA و RP جای داده است.

تانی کال

برگرفته از gamespot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *