اپلیکیشن اینستاگرام، با آپدیت هفتگی و فیلترهای جدید چهره، روز به روز محبوب تر می شود. ویژگی شاخص این برنامه، ماسک های جدید چهره می باشد که در بخش استوری قرار دارند. در صورتی که شما هم از طرفداران این اپلیکیشن هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید و با به روز رسانی آن، از قابلیت های جدید این شبکه اجتماعی بهره ببرید.

پیش از این اینستاگرام 8 فیلتر چهره، ارائه کرد که عملکردی شبیه به اسنپ چت دارد. گوش های کوآلای مجازی، گوش های خرگوش، عینک nerd و تاج پروانه ای از جمله این فیلترهای چهره می باشند که در حال حاضر، چند مورد دیگر نیز به آنها افزوده شده است. این فیلترهای چهره و ماسک ها، صورت افراد را تحریف نکرده و تغییرات جزئی در آنها پدید می آورند از این رو در میان کاربران، محبوب شده و برای بسیاری از افراد سرگرمی خوبی تلقی می شود.

فیلترهای چهره و ماسک ها، هر هفته برای کاربران اندرویدی و iOS به روزرسانی شده و با افزودن قابلیت های جدید، کامل تر از قبل می شوند.
قابلیت هشتگ، موقعیت مکانی، پاسخ مجزا به استوری و همچنین پاککن، از دیگر ویژگی های این برنامه است که در آپدیت های پیشین به این اپلیکیشن افزوده شد. با یک بار تب زدن بر روی هششتگ و یا موقعیت های مکانی، اینستاگرام شما را به صفحه هشتگ ها و لوکیشن ها هدایت می کند و در آنجا، کاربران می توانند تمام پست های دائمی و مربوطه را مشاهده کنند.
استفاده از پاککن نیز قابلیت پاک کردن و حذف برخی از نقاشی ها را می دهد که با استفاده از آن می توان نقاشی و تصاویر هنری و زیبایی خلق کرد.

آپدیت جدید اینستاگرام با فیلترهای چهره و ماسک های جذاب

آپدیت جدید اینستاگرام با فیلترهای چهره و ماسک های جذاب

مهم ترین و اصلی ترین آپدیت اینستاگرام، به ماسک ها و فیلترهای چهره اختصاص داده شده است. علاوه بر ماسک تاج طلایی، گوش های کوآلایی، عینک Nerd ، خرگوش، حالت خواب، سفر، تاج پروانه، تاج یخی، پرهای طاووسی و ماسک آرایش که در آپدیت قبل این برنامه موجود بود، دو ماسک دیگر نیز به آن اضافه شده است که با یک بار تب زدن به آن همانند برنامه ی اسنپ چت می توان مدل های دیگر از این ماسک را امتحان کرد. .
ویژگی ایجاد رنگین کمان در چهره که در میان عکاسان بسیار پر طرفدار است، در آپدیت جدید اینستاگرام قرار دارد و می توان با ضربه زدن به تصویر، موقعیت آن را بر روی چهره تغییر داد.

آپدیت جدید اینستاگرام با فیلترهای چهره و ماسک های جذاب

آپدیت جدید اینستاگرام با فیلترهای چهره و ماسک های جذاب

همچنین در این برنامه، عینک های کارتونی و کاریکاتوری به چهره اضافه می شود که با تب زدن بر روی آن ها، ظاهر آن تغییر می کند.

آپدیت جدید اینستاگرام با فیلترهای چهره و ماسک های جذاب

آپدیت جدید اینستاگرام با فیلترهای چهره و ماسک های جذاب

به نظر می رسد که این برنامه در حال رقابت با فیلترهای چهره در برنامه ی پر طرفدار اسنپ چت است و به دلیل آپدیت های هفتگی و زود هنگام، مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. فیس فیلترهای اینستاگرام بهترین کاربرد واقعیت افزوده در سطح ابتدایی هستند و با استفاده از آن‌ها، شکلک‌هایی به صورت افراد افزوده می شود و می توان چهره ای خنده‌دار و بسیار جذاب پدید آورد.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *