یکی از معدود ساعت های هوشمندی که در کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونا از آن رونمایی شد، هوآوی واچ ۲ بود، اسمارت واچی که مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم عامل گجت های پوشیدنی گوگل یعنی Android Wear 2.00 است. با بررسی مشخصات این ساعت، مشخص می شود که با گجتی رضایت بخش و نوآور روبرو هستیم که به شدت با آنچه که هوآوی اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای ساعت هوشمند خود طراحی کرد نیز متفاوت است.

براساس توئیتی از اکانت آلمان توئیتر هوآوی، هوآوی واچ سال ۲۰۱۵ این شرکت نیز آپدیت مربوط به آخرین نسخه از اندروید ور را تا پایان ماه مارس دریافت خواهد کرد. هنوز تاریخ جدید عرضه این آپدیت مشخص نشده اما در بدترین حالت تا آن زمان بیش از دو هفته باقی مانده است.

اندروید ور ۲٫۰ حاوی بهبودهای فراوانی است و ویژگی های جدید بسیاری به آن اضافه شده است که می توان به دستیار مجازی گوگل، پوسته های قابل سفارشی سازی بیشتر، عملکردی روان تر و تصاویر متحرک جدیدی که سرتاسر رابط کاربری آن را در برگرفته است. همچنین با آپدیت هواوی واچ به اندروید ور ۲٫۰ تا بالاخره چیپ NFC این ساعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و می توان از طریق آن و  Android Pay، عملیات های پرداخت انجام داد.

vitrino

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *