سرانجام نمرات و نقدهای عنوان موردانتظار Resident Evil 7 منتشر شد که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

علیرغم اینکه RE7 یک ریبوت برای سری می‌باشد، این بازی با بازگشت به ژانر ترس‌بقاء که هم برای ما ‌آشناست و هم جدید است، به جرئت بهترین بازی ترسناک سال است.
EGM : 95
قطعا بهترین نسخه از سری رزیدنت‌اویل در طی این چند سال که با آمیختگی عناصر غربی و شرقی پکیجی بسیار ترسناک به همراه بازگشت به ریشه‌های خود برای ما رقم می‌زند.
Polygon : 90
سخت هست که باور کنیم در حال انجام یک نسخه از RE هستیم که دقیقا همان حس کلاسیک نسخه‌های اول یا حتی RE4 را به ما می‌دهد. بهرحال RE7 عنوانی ست که سری را وارد مسیر جدید و با ارزشی می‌کند.
یک بازطراحی درخشان و یک بازی ترسناک فوق‌العاده.
کپکام در گذشته به طرز فوق‌العاده‌ای سری RE را بازطراحی کرد. و می‌دانیم که این کار را در RE4 انجام داد. اما در این نسخه به موفقیت‌ها و نوآوری‌های RE4 دست نمیابد. اما چه از لحاظ داستان و چه از لحاظ گیمپلی ورود بسیار خوبی به سری دارد. به خصوص برای کسانی که تازه می‌خواهند وارد این سری بازی شوند.
M3 : 80
گوش بده! تفنگ را بردار و فرار کن! RE7 با موفقیت تجربه‌ای ترسناک و عالی از شوتراول‌شخص به ما ارائه می‌دهد که نشان‌دهنده‌ی بازگشت به ریشه‌هاست. بالاخره کپکام روی ریل افتاد.
IGN : 77
یکسری محیط‌های شگفت‌انگیز و پازل‌های کلاسیک در RE7 دیده می‌شوند. قسمت‌های پایانی بازی گرچه هنوز در سبک ترس و بقا است اما کمی چاشنی شوتر خطی آن سنگین و زیاد می‌شود. اما در ساعات اولیه‌ی بازی بشدت ترسناک می‌باشد.
http://up.vbiran.ir/uploads/1538814851899831320_q.JPG
پردیس گیم
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *