«آکوافینا» و «کارن گیلان» به اکشن کمدی Shelly پیوستند

به نظر می‌رسد که دوران بازیگری «آکوافینا» و «کارن گیلان» همزمان در حال اوج گرفتن است. این دو بازیگر زن قرار است در یک فیلم اکشن کمدی به نام «شلی» (Shelly) در کنار هم بازی کنند.

«شلی» به نویسندگی «مایکل دونگر» و «لیز استورم» و کارگردانی «جود ونگ» ساخته خواهد شد. داستان فیلم در مورد آدمکشی سنگ‌دل با بازی آکوافینا است که پس از تحمل رفتارهای زورگویانه در دوران دبیرستان به این کار گرایش پیدا کرده. اما وقتی که در مأموریت جدیدش باید یکی از هم‌کلاسی‌های قدیمی‌اش را هدف بگیرد، غافلگیر می‌شود.

آکوافینا به تازگی در درام تحسین‌شده‌ی «وداع» بازی کرده و توانایی‌هایش در نقش‌های درام را نشان داده‌ است. گیلان از سوی دیگر، در «جومانجی: مرحله‌ی بعدی» و پیش از آن در «محافظین کهکشان» و دنباله‌اش و نیز دو قسمت اخیر «انتقام‌جویان» ظاهر شده است. آکوافینا و گیلان قرار است در فیلم «شانگ-چی» مارول و دیزنی نیز هم‌بازی شوند.

ونگ کارگردانی کهنه‌کار است که سابقه‌ی کارگردانی در سریال‌ «سیاه-طور» و «جای خوب» را دارد. او اولین فیلم بلندش را تحت عنوان «در جستجوی اوهانا» (Finding Ohana) برای نت‌فلیکس می‌سازد.

تاریخ فیلمبرداری و پخش‌کننده‌ی «شلی» هنوز نامشخص است اما با اضافه شدن گیلان و آکوافینا، سازندگان نباید برای یافتن استودیو مشکلی داشته باشند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *