بر کسی پوشیده نیست که مت دیمون یکی از محبوب ترین و برجسته ترین بازیگران هالیوود می باشد که طرفدران زیادی نیز در سرتاسر دنیا دارد. تایریس گیبسون بازیگر نقش رومن پیرس در سری فیلم های سریع و خشن نیز یکی از طرفدران ویژه ی دیمون می باشد. او به تازگی پوستر جدید غیر رسمی از فیلم سریع و خشن ۹ منتشر کرده است که با نگاهی به آن متوجه اسامی چون وین دیزل، جیسون استتهام، دواین جانسون، تایریس گیبسون، سونگ کانگ، لوداکریس، میشل رودریگز، کود لوجیک می شویم، البته اینها تنها اسامی این پوستر جالب نیستند، بلکه نام بزرگ دیگری یعنی مت دیمون و تصویری هنری از او نیز در این پوستر دیده می شود.

حضور دیمون در قسمت بعدی سریع و خشن می تواند جالب به نظر برسد و طرفداران بیشتری را به استقبال از این عنوان دعوت کند. خود گیبسون که یکی از طرفدارن دیمون است، در مورد او گفته است:

همیشه می توانم در مورد مت صحبت کنم. او با شخصیت جیسون بورن به عنوان یک نماد در سری فیلم های خود شناخته می شود، پس آوردن او به یک دنیای سینمایی جدید می تواند کار جالب و راحتی باشد.

لازم به ذکر است که این خبر چیزی جز یک احتمال و شایعه نمی باشد و هیچ منبع رسمی و معتبری (از جمله سازندگان و خود دیمون) آن را تایید نکرده اند.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *