مرد عنکبوتی‌ این روزهای هالیوود، «تام هالند» (Tom Holland)، در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که دوست دارد بازیگران مشهوری از قبیل «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) یا «کریس پرت» (Chris Pratt) به جای شخصیت «سالی» (Sully) در فیلم Uncharted به ایفای نقش بپردازند.

فیلم Uncharted جزو آن دسته از پروژه‌های سینمایی اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی قرار می‌گیرد که در طول چند سال اخیر، چندین بار داستان، عوامل ساخت، بازیگران و دیگر اجزای آن تغییر کرده است، اما به به نظر می‌رسد که سرانجام طرفداران این بازی محبوب می‌توانند نسخه سینمایی آن را در آینده‌ای نزدیک تماشا کنند. آقای «شاون لوی» (Shawn Levy )، تهیه‌کننده فیلم‌های Arrival و Stranger Things، در نقش کارگردان، سکان هدایت فیلم Uncharted را بر عهده خواهد گرفت.

البته همانطور که انتظار دارید، نمی‌توان بدون حضور «نیتن دریک» (Nathan Drake)، شخصیت اصلی مجموعه بازی Uncharted، یک نسخه سینمایی برای این مجموعه تصور کرد. از همان زمانی که زمزمه‌های ساخت فیلم سینمایی Uncharted به گوش می‌رسید، علاقه مندان زیادی در رابطه با شخصیت اصلی فیلم و اینکه کدام بازیگر در نهایت برای ایفای نقش نیتن دریک انتخاب خواهد شد، شروع به گمانه زنی کردند.

فیلم Uncharted

در چند روز گذشته مشخص شد که سرانجام بازیگر نقش مرد عنکبوتی، تام هالند، به عنوان نیتن دریک جوان در فیلم حضور خواهد داشت. لازم به ذکر بوده که دریک تنها شخصیت نمادین فیلم Uncharted نخواهد بود چرا که سر و کله سالی، همراه، دوست، معلم و شریک نیتن در مجموعه بازی Uncharted، نیز در فیلم پیدا خواهد شد. هالند به صورت رسمی اعلام کرده است که دوست دارد جیلنهال یا پرت در نقش این شخصیت دوست داشتنی بازی کنند.

هالند در جریان جلسه پرسش و پاسخی که اخیرا به صورت آنلاین برگزار شده بود، اظهار داشت نسبت به اینکه به عنوان ایفاگر شخصیت نیتن دریک در فیلم Uncharted انتخاب شده، بسیار هیجان زده است. او در ادامه صحبت‌های خود گفتکه دوست دارد، در فیلم Uncharted یکی از بازیگران نامبرده، در نقش سالی جلوی دوربین بروند. او گفت:

هرچند به نظر من جیک جیلنهال برای این نقش مناسب است، اما اخیرا به صحنه فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 رفتم و در آن‌جا با کریس پرت ملاقات کردم. ما در مدت زمان کوتاهی بسیار با هم صمیمی شده و در این چند ماه دوستان خوبی برای یکدیگر بوده‌ایم. به نظر من او برای ایفای نقش سالی بسیار عالی است. اگر داستان پیرامون نیتن دریک جوان اتفاق نمی‌افتاد، پرت انتخاب خوبی برای بازی در نقش خود نیتن دریک به شمار می‌رفت؛ اما در شرایط کنونی به نظرم او باید نقش سالی را بازی کند. من کار کردن با پرت را دوست دارد و امیدوارم تا این مورد به واقعیت تبدیل شود.

فیلم Uncharted

جیک جیلنهال انتخاب هیجان انگیزی برای نقش سالی خواهد بود. او نه تنها بارها استعداد خود را در نقش‌های مختلف به همگان نشان داده، بلکه در صورت انتخاب شدن برای نقش سالی، می‌تواند جنبه جدیدی از توانایی‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد. البته هالند در صحبت‌های خود بارها از کریس پرت نیز یاد کرده و جالب است بدانید که طبق شایعات منتشر شده، همه انتظار داشتند که پرت به عنوان نسخه سینمایی شخصیت نیتن دریک معرفی شود. به همین دلیل به نظر می‌رسد که احتمال حضور او در فیلم Uncharted به عنوان حامی، رفیق و کسی که نیتن دریک را به سمت شکارچی گنج شدن سوق می‌دهد، نسبت به جیلنهال بیشتر باشد.

البته تا به این لحظه جیلنهال و پرت برای حضور داشتن در فیلم Uncharted اظهار آمادگی نکرده‌اند. کریس پرت درگیر مجموعه‌های بزرگ و بلاک باسترهای هالیوودی خود است و در سوی دیگر، آخرین باری که جیلنهال در نقش یک شخصیت اقتباس شده از بازی ویدیویی قرار گرفت (شاهزاده ایرانی یا Prince of Persia)، در واقع ضعیف‌ترین عملکرد را در کارنامه درخشان خود ثبت کرد.

از سوی دیگر، شاون لوی نیز در هالیوود نام بزرگی به شمار می‌رود و با وجود بازیگر محبوبی مانند تام هالند، به نظر می‌رسد که دلایل مثبت زیادی برای جیلنهال و پرت برای امضا کردن قرارداد و حضور داشتن در فیلم Uncharted وجود داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم Uncharted در نهایت می‌تواند میزبان این بازیگران باشد یا خیر.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *