گوگل پیکسل، سری جدید محصولات گوگل است که‌ توانست نگاه‌های بسیاری را به سمت خود جلب کند و فروش خوبی داشته باشد.

مدتی پیش دارندگان این گوشی‌ها مشکلی را در بلندگوی این محصول گزارش داده بودند که‌ لذت کار با این گوشی را تحت تاثیر قرار داده و تماشای فیلم یا گوش دادن موسیقی با این اسمارت فون‌ها را آزار دهنده کرده بود.

گوگل که‌ این مسئله را خطری جدی برای فروش خوب این دستگاه تلقی می‌کرد به سرعت این مشکل را تایید کرده و اعلام کرد‌ در حال کار بر روی این باگ است.
بعضی عوامل پشتیبانی نیز ادعا کرده بودند این مشکل سخت افزاری است و بر روی برخی از دستگاه‌ها بوجود آمده اما به نظر نمی‌رسد به طور کامل رفع شود.
در هر صورت با اینکه گوگل بلافاصله تدابیری برای این موضوع اندیشیده بود ولی این ایراد فروش گوگل پیکسل‌ها را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است.
انتظار می‌رود این مسئله با بروزرسانی امنیتی ماه فوریه حل شود و دارندگان این گوشی‌های هوشمند بتوانند دوباره از گوگل پیکسل خود نهایت استفاده و لذت را ببرند.
در بعضی نقاط که بسیاری از استفاده کنندگان این باگ را گزارش داده بودند، پس از بروزرسانی اعلام کردند‌ باگ بلندگو‌ها رفع شده است اما هنوز بعضی از دارندگان این اسمارت فون گفته‌اند پس از بروزرسانی هم مشکل رفع نشده است.

پس گوگل باید فکری به‌حال این دسته از خریداران محصولات خود بکند تا ضرر از دست دادن کاربران وفادارش را متحمل نشود. ما هنوز نمی‌دانیم این مشکل چگونه رفع شده اما برخی حدس می‌زنند مشکل از پردازشگر EQ یا اضافه بار بر روی بلند‌گو‌های گوشی بود است به‌هر حال گوگل باید از این مسئله درس بگیرد تا در محصولات بعدی خود این مشکل را تکرار نکند.

بعضی افراد معتقد بودند مشکل بلند‌گو‌ها با نصب کاستوم رام‌ حل می‌شود اما کاربران با انجام این روش پشتیبانی گوگل را از دست می‌دادند.

اگر شما هم از خریداران گوشی‌های سری پیکسل هستید بگویید مشکلتان با به‌روز رسانی اخیر حل شده یا خیر؟!

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *