آیس کیوب برای واکسن نزدن از دستمزد ۹ میلیون دلاری گذشت

Ice Cube، خواننده و بازیگر معروف آمریکایی به‌دلیل خودداری از تزریق واکسن کرونا از فیلم کمدی Oh Hell No جدا شد و حقوق ۹ میلیون دلاری آن را از دست داد.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر O’Shea Jackson Sr که بیشتر با نام آیس کیوب شناخته می‌شود، به خاطر مخالفت با تزریق واکسن کووید 19 سراغ کناره‌گیری از بازی در فیلم Oh Hell No رفت. او مدتی قبل دقیقا به همین دلیل از بازی در فیلم Flint Strong انصراف داد. زیرا عوامل پشت صحنه و تهیه‌کنندگان هر دو فیلم می‌گفتند که او باید به مانند همه‌ی افراد دیگر حاضر در محل فیلم‌برداری، واکسن کرونا را تزریق کرده باشد. اما آیس کیوب حاضر به تزریق واکسن نیست.

فیلم Oh Hell No باید زمستان امسال در هاوایی فیلم‌برداری شود. در ماه ژوئن، Ice Cube و جک بلک به‌عنوان بازیگرهای Oh Hell No معرفی شدند. کیاتو ساکورایی که پیش از این فیلم پربیننده‌ی Bad Trip را برای شبکه آنلاین نتفلیکس کارگردانی کرد، مسئولیت هدایت این پروژه‌ی کمدی را برعهده دارد. طبق گزارش منتشرشده، تهیه‌کنندگان فیلم Oh Hell No کلیه‌ی بازیگران این پروژه را ملزم به تزریق واکسن کرونا کردند که این امر با مخالفت جدی آیس کیوب روبه‌رو شد و نهایتا جدایی او از فیلم را رقم زد. استودیو سازنده و نمایندگان قانونی آیس کیوب واکنش رسمی تازه‌ای به رخ دادن این اتفاقات نشان نداده‌اند.

آیس کیوب

آیس کیوب با جدایی از این پروژه دستمزد ۹ میلیون دلاری آن را از دست داد. این خبر برای بسیاری از مخاطب‌ها شوکه‌کننده و عجیب بود. چراکه Ice Cube از ابتدای شیوع ویروس کرونا روی دعوت دیگران به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشت. او حتی در مقطعی تیشرت و کالاهای دیگر را به همراه ماسک به فروش می‌رساند تا درآمد حاصل از آن خرج جامعه‌ی کارکنان حوزه‌ی بهداشت و درمان شود.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *