آینه هوشمند شما را زیباتر آرایش می‌کند

حاضر شدن و شروع روز کاری، شاید برای بسیاری از ما کاری بسیار سخت باشد، اما آینه هوشمند مورور (Morror) این کار را راحت می‌کند. این گجت توانسته عنوان بهترین آینه هوشمند را کسب کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت مستقیم ویدیوهای آموزشی آرایش و مراقبت پوست را در آینه مشاهده کنید. صفحه‌نمایش این آینه کیفیت و وضوح بالایی دارد. زمانی که ساعت ۶ صبح چهره خود را مشاهده می‌کنید، آینه راهنمایی می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین آرایش را داشته باشید.

این دستیار زیبایی، سخت‌افزار هوشمند دارد و یک آینه قرن بیست و یکمی تمام‌عیار است.

ویدیوهایی به‌صورت پیش‌فرض بر روی آینه نصب‌شده‌اند که به کاربر کمک می‌کند آموزش‌های آرایشی و زیباسازی پوست را دنبال کند و در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل آماده شوید. اگر نورپردازی محیطی که در آن قرار دارید مناسب نباشد، آینه هوشمند مورور، به شما پیشنهاد می‌دهد که نور محیط را افزایش یا کاهش دهید.

جیان ژانگ، در رابطه با ایده آینه‌های هوشمندش می‌گوید:

در دنیای شلوغ امروز، اختصاص زمان زیاد برای زیبایی و بهتر دیده شدن، کار سختی است. هدف اصلی از ساخت آینه هوشمند آرایشی این بوده که افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن مشاوره‌های مناسب باپوست‌شان را دریافت کنند و بهتر از همیشه ظاهر شوند.

صفحه‌نمایش آینه هوشمند مورور لمسی است و باقابلیت‌های ازجمله لمس هوشمند، کاهش اشعه و نور آبی و قابلیت تنظیم نور به کمک کاربران می‌آید. نگران اثرانگشت خود بر روی آینه مورور نباشید زیرا بر روی آن تأثیری نمی‌گذارد و بدون هیچ نگرانی از تمیز کردن، می‌توانید این آینه زیبا را لمس کنید. نمایش ساعت و وضعیت آب‌وهوا از دیگر قابلیت‌های خوب آینه هوشمند مورور است. کاربر می‌تواند در تنظیمات آینه هوشمند، ساعت را در گوشه آینه قرار دهد و همیشه از زمان اطلاع داشته باشد.

حالت پرو لوکس لایت آینه هوشمند مورور، نوری شبیه به نور خورشید را برای کاربر شبیه‌سازی می‌کند تا بتواند چهره خود را در طبیعی‌ترین شکل در محیط بیرون ببینید و بر اساس این نور آرایش کند. با روشنایی ۱۱۰۰ و شاخص رنگی CRI98، مورور شبیه‌ترین نور به نور طبیعی را ایجاد می‌کند. مورور قول می‌دهد تا هیچ جزئیاتی از نگاه شما پنهان نماند.

جیان ژانگ در ادامه صحبت‌هایش به دیگر هدف‌های گروه از ارایه و اجرای ایده آینه هوشمند می‌گوید:

هدف اصلی ما شروع روز کاربر با ویدیوهای آموزشی آرایشی و مراقبت پوستی تا این کار برای همه ممکن شود و کاربر در کمترین زمان ممکن مراقبت‌های لازم را انجام دهد.

کمپین‌های تبلیغاتی و بسیاری از محصولات جدید به‌خوبی تبلیغ‌هایشان نیستند، به نظر نمی‌رسد موروور قصد گول زدن کاربر را داشته باشد! اگر دوست دارید که یکی از آینه‌های هوشمند مورور را در خانه داشته باشید باید تا ماه می صبر کرده و ۹۹ دلار برای خریدش کنار بگذارید.

تانی کال

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *