اخیرا پستی در فروم سایت ردیت منتشر شده است که با مدارک و شواهد تقریبا موثق، مشخص می‌کند که بازی The Last of Us Part II ممکن است در شهر سیاتل ایالت واشینگتن جریان داشته باشد.

در این پست تصاویری منتشر شده‌اند که طرح‌های هنری و تریلر منتشر شده از بازی The Last of Us Part II را با بخش‌هایی از شهر سیاتل مقایسه می‌کند. در اولین تصویر می‌توانیم علائم کنار خیابان و تابلو پارکینگ موجود در تریلر را با نمونه واقعی آن که در سیاتل وجود دارد، مقایسه کنیم. تقریبا هیچ تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد.

مدتی پس از انتشار پست مذکور، پست دیگری در سایت ردیت منتشر شد که ساختمان موجود در تریلر بازی The Last of Us Part II را با ساختمان واقعی شهر سیاتل مقایسه می‌کند. علاوه‌بر این، طبیعت نمایش داده شده در طرح‌های هنری بازی The Last of Us Part II و تریلر اولیه آن نیز بسیار شبیه به محیط‌های جنگلی سیاتل هستند.

ساختمان دیگری نیز در طرح‌های هنری بازی به چشم می‌خورد که همانند ساحتمان قبلی، دقیقا مشابه سازه‌ای است که در شهر سیاتل وجود دارد. این شباهت‌ها به قدری زیاد هستند که خود به خود، اتفاقی بودن آن را رد می‌کنند. جالب است بدانید که این 2 ساختمان در دنیای واقعی تنها چند بلوک از یکدیگر فاصله دارند که این موضوع نیز جریان داشتن بازی The Last of Us Part II در شهر سیاتل ایالت واشینگتن را تایید می‌کند.

همانطور که در جریان هستید، در قسمت اول این عنوان «جوئل» (Joel) و «الی» (Ellie) در ماجراجویی خود، شهرها و ایالت‌های زیادی را پشت سر گذاشتند. از آوستین تگزاس گرفته تا بوستون ماساچوستس، پیتسبرگ پنسلوانیا، جکسون ویومینگ، بولدر کولورادو و سالت لیک یوتا، همه مکان‌هایی بودند که در قسمت اول شاهد بودیم. در پایان قسمت اول، شخصیت‌های اصلی بازی به وایومینگ بازگشتند و اگر استودیوی سازنده بازی The Last of Us Part II قصد دارد در این قسمت نیز ایالت‌های دیگری را نشان دهد، بدون شک سیاتل واشینگتن دی‌سی نیز یکی از آن‌ها خواهد بود.

انتظار می‌رود که بازی The Last of Us Part II در اواخر سال 2018 و یا اوایل سال 2019 میلادی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *