احتمالا برینیاک شخصیت منفی فیلم Supergirl خواهد بود

چندی پیش در طی شایعه‌هایی عنوان شده بود که هنری کویل دیگر نقش شخصیت سوپرمن را ایفا نمی‌کند و قصد ترک کردن دنیای سینمایی دی سی را دارد. بعد از اینکه این صحبت‌ها مطرح و آینده و سرنوشت شخصیت سوپرمن نامعلوم شد، تمامی توجهات و تمرکزها به سمت شخصیت دیگر یعنی سوپرگرل رفت. اینگونه گفته شده که ساخت فیلمی اختصاصی در رابطه با این ابرقهرمان، از اولویت‌های کمپانی برادران وارنر است. این کمپانی اخیرا جستجوی خود را برای یافتن یک کارگردان مناسب و بعد از آن آغاز مراحل تولید این اثر، آغاز کرده است. حال در طی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که ایده‌ای برای اینکه چه کسی قرار است شخصیت منفی داستان این ابرقهرمان باشد، به ما می‌دهد.

براساس منبع خبری‌ای که در طی چند وقت اخیر خبرهای خوب و مطمئنی را منتشر کرده است، شخصیت برینیاک قرار است کاراکتر بد و بزرگ داستان فیلم Supergirl (سوپرگرل) باشد؛ موضوعی که کاملا عقلانی و منطقی است؛ زیرا این دو شخصیت، در گذشته با هم برخوردهایی هم داشتند.

کاملا منصفانه و طبیعی است که بخش زیادی از طرفداران، ترجیح می‌دهند که به جای شخصیت سوپرگرل، سوپرمن را ببینند که در حال مبارزه کردن با برینیاک است، اما باز هم این رویداد، اتفاق بسیار خوبی به حساب می‌آید و این شخصیت شرور قطعا پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد که بتواند آنها را به روی صفحه بزرگ سینماها به نمایش بگذارد؛ چیزی که چند وقت اخیر در سریال Krypton (کریپتون) به وضوح اثبات شد. علاوه بر این موضوع، سوپرگرل شخصیت بسیار خوبی به حساب می‌آید و اینکه در طی جریان یک فیلم ما شاهد این باشیم که این ابرقهرمان با شخصیت منفی نمادینی مانند برینیاک به مبارزه می‌پردازد، موضوع بسیار هیجان انگیزی است. همچنین اگر خبری که این منبع خبری منتشر کرده واقعی باشد، ما در این فیلم شاهد صحنه‌های بسیار جالب و سرگرم‌کننده‌ای خواهیم بود.

تانی کال

برگرفته از comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *