احتمالا سریال Batgirl برای پخش در DC Universe ساخته می شود!

گزارش های تایید نشده ادعا می کنند که کمپانی وارنر بروس سریال Batgirl (دختر خفاشی) را سفارش داده است، به هدف اینکه توسط سرویس استریم DC Universe بدست طرفداران برسد. این سرویس در روز جهانی بتمن کار خودش را بطور رسمی آغاز نمود، با شروع بکار این سرویس استریمِ ویدیو اکنون طرفداران ﺩﯼﺳﯽ می توانند به حجم بالایی از فیلم و سریال های قدیمی و جدید مرتبط با کتاب های مصور ﺩﯼﺳﯽ دسترسی داشته باشند.

بزودی اولین فصل از سریال لایو-اکشن Titans از طریق DC Universe در اختیار طرفداران قرار می گیرد، سال بعد هم فصل جدید سریال Young Justice منتشر می شود. Titans تنها یکی از چندین سریال لایو-اکشنی است که وارنر بروس مشغول توسعه آنها برای DC Universe است، سرویسی که حکم یک کتابخانه را برای کتاب های مصور کلاسیک ﺩﯼﺳﯽ دارد. تا پایان سال ۲۰۱۸ تنها یک سریال توسط این سرویس به دست طرفداران می رسد اما برنامه های جالبی برای ۲۰۱۹ و ۲۰ در حال ریخته شدن است.

بر پایه یک گزارش تازه منتشر شده از سوی FandomWire، کمپانی وارنر بروس اکنون در حال کار بر روی مجموعه های تلویزیونی بیشتری است. طبق این گزارش، استودیو سریال ۱۳ اپیزودی Batgirl را سفارش داده است، تولید آن قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ آغاز شود و احتمالا هم ۲۰۲۰ به دست طرفداران خواهد رسید، به همراه سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کویین). سریال Batgirl هنوز صاحب نویسنده و شورانر نشده، اما سایت حدس زده که شورانر سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) خانـم ملیسا روزنبرگ — که از Marvel Netflix جدا شده تا با Warner Bros کار کند — می تواند فرد مناسبی باشد.

کمپانی وارنر بروس اکنون مدتهاست که در تلاش است تا بت‌گرل را به زندگی بیاورد؛ اولین ایده ساخت یک فیلم سینمایی برای این شخصیت به کارگردانی جاس ویدون (The Avengers) بود، این فیلمساز حتی تلاش کرد تا یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ هم برای Batgirl بنویسد، اما کمپانی به این نتیجه رسید اگر یک مرد فیلمی که شخصیت اصلی آن زن است را کارگردانـی کند ممکن است بحث برانگیز شود. وقتی والتر هامادا کنترل DC Films را بدست گرفت، آقای ویدون پروژه را ترک کرد چون هامادا تصمیم گرفت که اگر یک کارگردان خانم را استخدام کنند خیلی هوشمندانه تر خواهد بود. اما حالا، یک سری گزارش ها ادعا دارند که DC Films اکنون هیچ عجله ای برای ساخت فیلم سینمایی Batgirl ندارد.

تا جایی که ما خبر داریم، Warner Bros دوست ندارد از یک شخصیت هم در تلویزیون استفاده کند و هم در سینما؛ به همین دلیل هارلی کویین و جوخه انتحار از سریال Arrow حذف شدند. اما حالا ظاهرا سیاست های استودیو تغییر کرده است، چون ما شنیده ایم که توسعه فیلم سینمایی Supergirl بتازگی آغاز شده است، پس فیلم و همزمان سریال Batgirl هم می تواند جزو گزینه ها باشد.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *