احتمالا مرد عنکبوتی در Venom 3 حضور خواهد داشت

حالا که سونی بطور کامل صاحب اختیار شخصیت مرد عنکبوتی شده، اینکه پیتر پارکر و ادی بروک یک روز در یک فیلم کنار هم قرار بگیرند دیگر اتفاقی غیرممکن نیست؛ بلکه کاملا برعکس، ملاقات مرد عنکبوتی (تام هالند) و ونوم (تام هاردی) اکنون تبدیل به یک اتفاق اجتناب ناپذیر گشته است. سونی و مارول مدتی است که به همکاری خودشان پایان داده اند، و چون Venom 2 هنوز تولید نشده بسیاری از طرفداران انتطار دارند که در این فیلم شاهد حضور اسپایدی باشند. ولی برخلاف انتظار، منابع ما ادعا کرده اند که ملاقات این دو شخصیت در قسمت سوم Venom اتفاق خواهد افتاد، یعنی باید خیلی بیشتـر صبر کنیم.

البته این ادعا فعلا در حد یک شایعه است و شاید اصلا سونی برنامه ای برای کنار هم قرار دادن این دو شخصیت نداشته باشد، و اگر هم چنین ایده ای وجود داشته باشد باید ببینیم که قرار است هم تیمی باشند یا دشمن یکدیگر. ولی این خبر ممکن است حقیقت داشته باشد، در واقع اینطور فکر می کنیم که سونی قصد دارد ونوم و اسپایدی را با هم روبرو کند ولی چون برای Venom 2 برنامه ریزی کرده اند دیگر نمی توانند پیتر پارکر را به فیلم اضافه کنند. ما در این فیلم شاهد رویارویی ونوم و کارنیج (با بازی وودی هارلسون) خواهیم بود، شروری که در صحنه پایانی قسمت اول نوید ظهورش به طرفداران داده شد. به همین دلیل، مجبورند این فیلم را بدون پیتر بسازند و سپس برای قسمت سوم برنامه ریزی کنند.

فیلم Venom 2 قرار است در سال ۲۰۲۰ پا به گیشه بگذارد، پس کار بر روی آن را باید بزودی آغاز کنند، سونی کارگردان آن را انتخاب کرده و تا این لحظه بازگشت بازیگران اصلی هم تایید شده است. کارنیج بعنوان شرور این فیلم انتخاب شده، ولی در اصل قرار بود در Venom 3 ظاهر شود؛ طبق شنیده ها سونی قصد داشت ونوم و مرد عنکبوتی را در این فیلم با هم متحد کند و مقابل کارنیج قرار دهد، ولی بعد از جدایی سونی و مارول برنامه ها هم تغییر کردند. در واقع مارول به سونی پیشنهاد داده بود که اگر به همکاری ادامه دهند ونوم را وارد MCU می کنند، ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد — اگر این شایعه را واقعی در نظر بگیریم، بدین معنی است که سونی برنامه کاملا متفاوتی برای Venom 2 داشت و قرار بود با قسمت سوم ونوم را وارد MCU کنند.

ولی، اگر اپل پا پیش بگذارد و کمپانی سونی را بخرد، تمام این مشکلات حل خواهد شد، یا اینکه سونی و دیزنی باری دیگر پای میز مذاکره بنشینند و به یک نتیجه مطلوب برسنـد. در هر دو صورت پیتر پارکر می تواند به دنیای سینمایی مارول بازگردد، و مارول هم می تواند برنامه هایی که برای این شخصیت داشت را عملی کنـد. ولی در حال حاضر، سونی قصد دارد به تنهایی فیلم بعدی Spider-nan را بسازد، و اطمینان دارد که می تواند موفق عمل کند. طرفداران اسپایدی بدون شک از این فیلم حمایت می کنند، ولی سونی نباید بر روی حمایت عاشقان MCU زیاد حساب باز کند، چون اصلا از این جدایی که باعث به هم خوردن تمام برنامه ها شده خوشحال نیستند.

البته سونی قبلا ثابت کرده که می تواند به تنهایی یک فیلم ابرقهرمانی موفق و پرفروش بسازد؛ مثلا، زمانی که گفته شد سونی قصد دارد فیلم انفرادی ونوم را بسازد تصور می کردیم که نمی تواند چندان موفق عمل کند، مخصوصا بدون داشتن مرد عنکبوتی، ولی وقتی Venom پا به گیشه گذاشت با وجود اینکه با نقدهای بدی روبرو شد مورد استقبال مردم قرار گرفت و خودش را میان پرفروش ترین فیلم های سال قرار داد. این موفقیت باعث افزایش اعتماد به نفس رئسای کمپانی شد، احتمالا به همین دلیل است که احساس می کنند دیگر نیازی به مارول ندارند و تنها هم می توانند موفق شوند.

در نهایت هم باید اشاره کنیم که برنامه قبلی در حال حاضر اصلا اهمیت ندارند، مهم این است که سونی حالا چه برنامه ای برای مرد عنکبوتی دارد. که هنوز چندان روشن نیست، ولی با توجه به محبوبیت فراوان نسخه جدید مرد عنکبوتی، و با در نظر گرفتن موفقیت هایی که تاکنون کسب کرده، می توانیم حدس بزنیم که برنامه های بزرگی برایش داشته باشند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *