احتمال بازگشت «تیموتی الیفانت» به دنیای Justified در پروژه جدید سازندگان سریال

«تیموتی الیفانت» ممکن است دوباره در نقش «رایلن گیونز» مارشال آمریکایی بازی کند. «ورایتی» گزارش می‌دهد که سازندگان سریال «جاستیفاید» یا «توجیه‌شده» (Justified) در حال توسعه‌ی سریال دیگری بر اساس کتاب «نیم روز در دیترویت» (City Primeval: High Noon in Detroit) نوشته‌ی «المور لئونارد» بوده‌اند و احتمال بازی الیفانت در این پروژه وجود دارد.

«گراهام یوست» که سابقه‌ی کار بر روی «جاستیفاید» را داشته، تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال جدید و در حال حاضر بدون عنوان برای شبکه‌ی FX است، و «مایکل دینر» و «دیو اندرون» دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی «جاستیفاید» به او ملحق شده‌اند. دینر قرار است بعضی از اپیزودهای سریال را کارگردانی کند. سونی پیکچرز تله‌ویژن که «جاستیفاید» را تولید کرده، برای ساختن سریال جدید بازمی‌گردد.

در گزارش «ورایتی» آمده است که الیفانت یا در نقش «رایلن گیونز» ظاهر خواهد شد یا نقش کوتاه دیگری بازی می‌کند. الیفانت اخیراً در فصل دوم سریال «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ نقش یک مارشال فضایی را بازی کرده است. او در نسخه‌ی سینمایی «ددوود» (Deadwood) که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد نیز نقشی که سال‌ها قبل ایفا کرده بود را تکرار کرد.

«جاستیفاید» از رمان‌های لئونارد با محوریت شخصیت گیونز اقتباس شد و پس از شش فصل در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید. تا آن زمان، سریال هشت نامزدی امی و دو جایزه‌ی امی برای «مارگو مارتیندیل» و «جرمی دیویس» کسب کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *