احتمال بازی تام هالند در فیلم Uncharted

طرفداران تام هالند و همچنین فرانچایز Uncharted این روزهـا بی صبرانه منتظر انتشار یک خبر هستند، و حالا شنیده ایـم که تام هالند (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در حال آماده شدن برای حضور در فیلم پیش روی خودش است. این فیلم مهیج همانطور که از نامش پیداست بر اساس یک سری بازی ویدیویی پرطرفدار ساخته می شود. Uncharted روایتگر داستان یک ﺟﻮﯾﻨﺪﻩ ﮔﻨﺞ ﺧﻮﺵ ﭼﻬﺮﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻧﺎﺗﺎﻥ ﺩﺭﯾﮏ ﺍﺳﺖ که وارد ماجراها و داستان های عجیب و هیجان انگیز می شود.ماجرای ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس سری بازی های پرطرفدار اکنون چند سالی است که در هالیوود باب شده، اما هیچوقت داستان چندان پرطرفداری نبوده است متاسفانه. قضیه ساخت فیلم Uncharted نیز به سال ۲۰۰۹ بازمیگردد، زمانی که یک عده از نویسندگان، تهیهﮐﻨﻨﺪﻩها و بازیگران درگیر پروژه شدند، اما در نهایت به دلیل دیگر تعهداتی که داشتند مجبور به ترک آن شدند و این فیلم اقتباسی را در خاموشی باقی گذاشتند. بازیگران مختلفی اعم از ﻧﺎﺗﺎﻥ ﻓﯿﻠﯿﻮﻥ و کریس پرت (نگهبانان کهکشان) برای بازی در نقش اصلی فیلم در نظر گرفته شدند، ﻓﯿﻠﯿﻮﻥ حتی یک کمپین توییتری راه انداخت تا طرفداران را تشویق به حمایت از خودش برای رسیدن به این نقش کند.

در سال ۲۰۱۶ بود که تهیهﮐﻨﻨﺪﻩ سریال Stranger Things (چیزهای عجیب محصول نتفلیکس) ﺷﺎﻭﻥ ﻟﻮﯼ بعنوان کارگردان فیلم Uncharted معرفی شد، فیلمی که قرار است یک ﭘﯿﺶدرآمد برای بازی ها باشد. ستاره جوان فیلم Spider-Man: Homecoming، تام هالند نیز برای حضور در نقش اصلی فیلم انتخاب شد و حالا طبق تازه ترین ویدیویی کـه در صفحه رسمی اینستاگرام خودش منتشر کـرده و در آن می توانیم بازی Uncharted را مشاهده کنیم، نوشت است که: “برای اهداف پژوهشی“. پژوهش هالنـد خبر خوبی برای طرفدارانی که دوست دارند روزی شاهد حضور قهرمانشان بر روی پرده نقره ای باشنـد محسوب می شود – بعد از سال ها صبر و گذر از مشکلات.

البته این ویدیو فقط تایید می کند که تام هالند قرار است واقعا در این فیلم بازی کند و دیگر هیچ. هنوز سوال های زیادی در مورد این پروژه وجود دارد از جمله اینکه تولید آن چه زمانی آغـاز می شود. کمپانی سونی این فیلم را می سازد و به نظر می رسد انتخاب تام هالند بعنوان ستاره اصلی فیلم عاقلانه ترین تصمیم ممکن باشد؛ یک ستاره جوان که اگر به موقع کار کنند در قسمت های بعدی هم همچنان جوان خواهد بود، بازیگری که در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) درخشید و در Spider-Man: Homecoming نشان داد که واقعا یک ستاره آینده دار است. شایعه ها میگویند کـه ﺑﺮﺍﯾﺎﻥ ﮐﺮﺍﻧﺴﺘﻮﻥ (ﺑﺮﮐﯿﻨﮓ ﺑﺪ) نیز ممکن است به جمع ستارگان فیلم بپیوندد و در یک نقش کلیدی ظـاهر شود اما تاکنون تایید نشده است.

فیلم Uncharted می تواند حکم یک سری فیلم جدید Indiana Jones را برای عاشقان سینما داشته باشند، با شخصیت هایی تازه و واقع شده در دنیای مدرن. از طرفی Uncharted پتانسیل زیادی برای محبوب شدن در سینما دارد و حمایت بی شمار طرفداران بازی های آن را هم باید در نظر بگیریم، البته آنهایی که از ساخت یک فیلم بر اساس بازی مورد علاقه خودشان راضی هستند. به هر حال اکنون تام هالند مشغول کاوش درون دنیای Uncharted است تا تبدیل به یک بازیگر ایده آل برای نقشی که قرار است بازی کند شود. تا این لحظه تاریخ شروع تولید و اکران فیلم سینمایی Uncharted فاش نشده است، پس منتظر انتشار یک گزارش رسمی باشید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *