احتمال بازی ستاره Game of Thrones در نقش «جیمز باند»

تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» هنوز حتی فیلمبرداری «باند ۲۵» با بازی «دنیل کرگ» را آغاز نکرده‌اند، اما بنابر آخرین شایعات، بازیگر جدید نقش مأمور ۰۰۷ از هم اکنون انتخاب شده است.

به نوشته دیلی میل، «ریچارد مدن» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) قرار است جانشین «دنیل کرگ» شود و نقش «جیمز باند» را پس از «باند ۲۵» برعهده بگیرد. در این گزارش آمده است که مدن در صدر فهرست «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده فیلم قرار دارد و او قصد دارد طی روزهای آینده این نقش را به مدن پیشنهاد کند. کرگ پس از بازی در فیلم «اسپکتر» اعلام کرد که بیش از این مایل نیست نقش «جیمز باند» را ایفا کند. اما چنان که می‌دانیم، وی قرار است برای آخرین بار در بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با کارگردانی «کری فوکوناگا» این نقش را بازی کند.

مدن بیشتر به خاطر بازی در نقش «راب استارک» در سریال «بازی تاج‌وتخت» شناخته می‌شود، اما پس از جدایی از سریال، در فیلم‌ها و پروژه‌های تلویزیونی متعددی بازی کرد. وی اخیراً در سریال «بادیگارد» شبکه BBC ظاهر شده، اما اگر پیشنهاد بازی در نقش «جیمز باند» صحت داشته باشد، بزرگ‌ترین پروژه دوران حرفه‌ای او خواهد بود.

پیش از مدن بازیگران پرشماری برای بازی در نقش جاسوس بریتانیایی در نظر گرفته شدند. «ادریس البا» یکی از بازیگرانی بود که شایعه حضورش در فیلم به گوش رسید، اما او سریعاً‌ این شایعات را رد کرد. مدن آنقدر جوان هست که تا دست کم یک دهه بازی در این نقش را عهده‌دار شود. او در فیلم‌ها و سریال‌های قبلی خود ثابت کرده است که توانایی بازی در آثار اکشن را دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *