احتمال بازی «کیانو ریوز» در نقش Kraven the Hunter در اسپین‌آف «مرد عنکبوتی»

استودیوی سونی پیکچرز نقش شخصیت شرور «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) را در فیلم اسپین-آف «مرد عنکبوتی» به «کیانو ریوز» پیشنهاد کرده است.

فیلم جداگانه‌ی «کریون» به عنوان بخشی از «شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز» که «ونوم» (Venom) با بازی «تام هاردی» و «موربیوس» (Morbius) با بازی «جرد لتو» نیز بخشی از آنند، یک فیلم اکشن درام با رده‌ی سنی بزرگسال (R) و ترکیبی از فیلم‌های «لوگان» (Logan) و «مردی در آتش» (Man on Fire) توصیف شده است. در صورتی که ریوز این نقش را بپذیرد، برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ و فیلم «کنستانتین» (Constantine) به یک پروژه‌ی ابرقهرمانی می‌پیوندد.

سونی پیشنهادی رسمی به ریوز ارائه داده ، اما بنابر گزارش «ایلومینردی» قراردادی به امضاء نرسیده است. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول و تهیه‌کننده‌ی ریبوت فیلم‌های «مرد عنکبوتی» سونی که داستانی در «دنیای سینمایی مارول» روایت می‌کند، پیش‌تر گفته بود که استودیو با ریوز «تقریباً برای هر فیلمی که می‌سازیم» مذاکره می‌کند.

فایگی در سال ۲۰۱۹ گفته بود: «تقریباً برای هر فیلمی که می‌سازیم با او مذاکره می‌کنیم. نمی‌دانم به «دنیای سینمایی مارول» می‌پیوندد یا چه زمانی می‌پیوندد اما به دنبال یافتن راه درستی برای انجام این کار هستیم.»

پیش‌تر گزارش شده بود که مارول برای سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) به دنبال ریوز است اما نقش اول در نهایت به «اسکار آیزک» رسید و «ایتان هاک» نیز به پروژه پیوست.

ریوز تابستان گذشته در مصاحبه با SiriusXM گفته بود: «همیشه می‌خواستم نقش «وولورین» را بازی کنم. خیلی دیر شده… دیگر تمایلی به بازی ندارم.» او در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً تمایل داشته نقش «وولورین» را در یکی از فیلم‌های «اکس-من» (X-Men) بازی کند، می‌گوید: «بله. وولورین «فرانک میلر»؟ بدون شک!»

«هالیوود ریپورتر» در سال ۲۰۱۷ گزارش داده بود که سونی در پی تولید فیلم‌های «کریون» و «میستریو» است. فیلم‌های آینده سونی در دنیای مارول دنباله‌ی «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) در تاریخ ۲۵ ژوئن، قسمت سوم «مرد عنکبوتی» که با همکاری استودیوهای مارول تولید شده در ماه دسامبر، و «موربیوس» با بازی لتو که به ژانویه ۲۰۲۲ موکول شده خواهند بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *