احتمال بازی ﻭﻭﺩﯼ ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ در نقش ﮐﺎﺭﻧﯿﺞ در فیلم سینمایی Venom

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، ﻭﻭﺩﯼ ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ قرار است نقش شخصیت ﮐﺎﺭﻧﯿﺞ را در فیلم Venom ایفا کند. کمپانی Sony چند سالی است که برای خلق دنیای سینمایی شخصی خودش تلاش می کند، حال اواخر سال جاری میلادی با فیلم جدید ﺭﻭﺑﻦ ﻓﻠﯿﺸﺮ (ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﺯﺍﻣﺒﯽﻫﺎ و ﺟﻮﺧﻪ ﮔﺎﻧﮕﺴﺘﺮ) قرار است استارت این دنیا را بزند. تام هاردی در این فیلم شخصیت ادی بروک معروف به ونوم را به تصویر می کشد، از دیگر بازیگران فیلم هم می توانیم به ﻣﯿﺸﻞ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ (ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺷﻮﻣﻦ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ) در نقش آن وینگ، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، ﺍﺳﮑﺎﺕ ﻫﯿﺰ (خشم و هیاهو) در نقش رونالد تریس و ﺟﻨﯽ ﺳﻠﯿﺖ (ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺧﺎﻧﮕﯽ) در نقش دورا اسکریس اشاره کنیم. در مورد داستان فیلم اطلاعات خیلی کمی داریم، در حقیقت این هنوز نامشخص است که فیلم سینمایی Venom ارتباطی با دنیای سینمایی مارول (MCU) دارد یا نه، چون یک شایعه وجود دارد که می گوید پیتر پارکر/مرد عنکبوتی با نقش آفرینی تام هالند قرار است حضوری یک صحنه ای در این فیلم داشته باشد. در ضمن، ﻓﯿﻠﻢبرداری Venom بتازگی به پایان رسیده است.

مدتی قبل بود که شنیدیم ﻭﻭﺩﯼ ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ به جمع ستارگان فیلم سینمایی Venom پیوسته است اما فاش نشد که قرار است در نقش چه شخصیتی ظاهر شود. قبل از پیوستن او به پروژه، شنیدیم که ریز احمد ایفای نقش شخصیت شرور ﮐﺎﺭﻧﯿﺞ (Carnage) را بر عهده دارد، اما خبرهای تازه منتشر شده تایید کردند که او نقش دیگری دارد، به همین خاطر پس از آن تمام نگاه ها به سمت ﻭﻭﺩﯼ ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ دوخته شد، و همه گفتند که او قرار است شخصیت ﮐﻠﺘﻮﺱ ﮐﺴﺪﯼ را به تصویر بکشد. این شخصیت شرور در دنیای کمیک های مارول یک قاتل بی رحم است، او در اصل ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺳﺖ، ﺩﺧﺘﺮ ﻭﻧﻮﻡ و البته دشمنی بزرگ برای ﻣﺮﺩ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﯽ. کارنیج در ﻋﺎﻟﻢ ﮐﻤﯿﮏها ﺭﮐﻮﺭﺩ ﺁﺩﻡ ﮐﺸﺘﻦ را شکسته است!

حال یک گزارش تازه منتشر شده از سوی Bleeding Cool ادعا می کند که ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ واقعا نقش ﮐﺎﺭﻧﯿﺞ را در فیلم سینمایی Venom بازی می کند. به جز این دیگر هیچ اطلاعات قابل توجه ای در گزارش ذکر نشده است. البته ما چند ماهی است که این شایعه را می شنویم و در حقیقت چندان هم تازگی ندارد اما گزارش یاد شده آن را از سوی خودش تایید کرده است. با این وجود نمی توانیم این خبر را یک تاییدیه رسمی در نظر بگیریم.

در اوایل ماه فوریه، یک گزارش منتشر شد که فاش کرد چه کسی قرار است در فیلم Venom شخصیت شرور ﮐﺎﺭﻧﯿﺞ را به تصویر بکشد و اینکه او چطور به داستان ونوم ربط داده می شود. اینطور که گفته شد، ﮐﻠﺘﻮﺱ ﮐﺴﺪﯼ در فیلم ابرقهرمانی جدید سونی حضور خواهد داشت اما از شخصیت های اصلی آن نخواهد بود، در عوض این فیلم با معرفی او برای قسمت دوم خودش آماده می شود. یعنی در Venom با این شخصیت فقط آشنا خواهیم شد اما زمانی که قسمت دوم از راه برسد او دیگر از مهره های کلیدی فیلم خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که ما در فیلم اول موفق به دیدن خود ﮐﺎﺭﻧﯿﺞ نشویم، شاید مثلا اشاره ای به طبعیت شرورانه او داشته باشد و فقط همین.

با حقیقی در نظر گرفتن احتمال یاد شده، تنها یک نگرانی وجود خواد داشت؛ اگر فیلم سینمایی Venom پا به گیشه بگذارد و شکست بخورد، و در نهایت سونی هم تصمیم بگیرد که ادامه آن را نسازد، چه اتفاقی برای شخصیتی که قرار است ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ در فیلم دوم به تصویر بکشد می افتد؟ واقعا این مورد خیلی خیلی تاسف آور خواهد بود چون آقای ﻫﺎﺭﻟﺴﻮﻥ بازیگری با استعداد است و تماشای او در فیلم ونوم واقعا جذاب خواهد بود. اولین تریلر Venom که مدتی قبل منتشر شد نشان داد که این فیلم دقیقا آن چیزی که طرفداران از یک فیلم کمیک بوکی تاریک انتظار دارند نیست، پس باید انتظار عدم استقبال طرفداران از آن را داشته باشیم. البته این موضوع ربطی به تام هاردی ندارد چون او شخصیت ادی بروک را در بهترین شکل ممکن به تصویر خواهد کشید و قطعا انتخاب خوبی برای ایفای این نقش بوده است. از طرفی، فیلم Venom قطعا چیز ویژه ای دارد که توانسته تام هاردی را به ژانر ابرقهرمانی بازگرداند.

فیلم Venom از تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (مصادف با ۱۳ مهر ۹۷) پا به گیشه می گذارد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *