احتمال برگزاری اسکار 2019 بدون مجری

با کناره‌گیری «کوین هارت» از اجرای مراسم سال‌ آینده‌ی اسکار، و نزدیک شدن به تاریخ برگزاری، آکادمی بنابر نوشته‌ی ورایتی، به شدت «سراسیمه» شده تا هرچه زودتر جایگزینی برای او معرفی کند. یکی دیگر از منابع نزدیک به این نشریه مدعی شده است که آکادمی و ABC شبکه‌ی پخش کننده‌ی مراسم، انصراف هارت را پیش‌بینی‌ نکرده بودند و بنابراین جایگزینی برای او در نظر نگرفتند.

آکادمی در تاریخ ۴ دسامبر اعلام کرد که هارت مجری اسکار ۲۰۱۹ خواهد بود، اما شوخی‌های قدیمی ضدهمجنس‌گرایانه‌ی کمدین سیاهپوست آمریکایی جنجال آفرین شد. او در ابتدا زیر بار عذرخواهی نرفت، ولی در نهایت از اظهارات خود اظهار تأسف کرد و گفت برای جلوگیری از جنجال بیهوده از اجرای مراسم کناره‌گیری می‌کند.

ورایتی می‌نویسد «آکادمی می‌ترسد یک مجری بیش از حد جسور دیگر انتخاب کند.» به نظر می‌رسد که آکادمی شرایطی بحرانی را در حال سپری کردن باشد، چرا که معرفی مجری بی‌پروای دیگری مانند هارت همین شرایط را دوباره به وجود می‌آورد، و از طرف دیگر انتخاب یک مجری بی‌خطر مانع از کاهش آمار بینندگان مراسم نمی‌شود. مراسم سال گذشته با اجرای «جیمی کیمل» کم‌بیننده‌ترین اسکار تاریخ بود.

به گزارش ورایتی، یکی از گزینه‌هایی که آکادمی برررسی می‌کند اجرای مراسم بدون مجری است. اسکار به جای انتخاب یک مجری، می‌تواند از چندین سلبریتی بزرگ و سرشناس استفاده کند، مانند چیزی که در شوی SNL دیده‌ایم. یکی از منابع به ورایتی می‌گوید این ایده مانند مراسم امی امسال با حضور «کیت مک‌کینان»، «اندی سمبرگ» و «کریستن بل»، «ریکی مارتین» و دیگران، به مونولوگ‌های گروهی منجر می‌شود و از جذابیت آن میکاهد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *