احتمال حضور اسکار آیزاک در فیلم بتمن

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکار آیزاک ممکن است که در فیلم The Batman (بتمن) به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت TheGeeksWorldWide منتشر کرده، به‌تازگی اسکار آیزاک با مدیران کمپانی برادران وارنر برای بازی در یک نقش نامشخص در فیلم مستقل شخصیت بتمن ملاقات کرده است. با این حال، جزئیات بیشتری از جمله نقش پیشنهاد شده به آیزاک منتشر نشده، اما گفته می‌شود که آیزاک در این گفتگو به بازی در این پروژه ابراز علاقه کرده است. حضور آیزاک در فیلم Batman می‌تواند خبر خوبی برای دنیای دی سی (DC) باشد. او سابقه و کارنامه بسیار درخشانی را دارد و این روزها بیشتر برای بازی در نقش پو دامرون در سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) شناخته می‌شود.

همچنین آیزاک در فیلم‌های تحسین شده دیگری چون فیلم Annihilation (نابودی)، فیلم Ex Machina (اکس ماکینا) و فیلم Inside Llewyn Davis (درون لوین دیویس) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، آیزاک برای بازی در سریال Show Me a Hero جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. در حال حاضر آیزاک در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) حضور دارد و پس از آن و در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری با برادران وارنر، او می‌تواند در فیلم بتمن به ایفای نقش بپردازد. طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman در سال آینده آغاز خواهد شد.

اسفند ۱۳۹۵، شرکت برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین بن افلک، انتخاب و معرفی کرد. هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که ممکن است در این فیلم شاهد بازگشت بن افلک برای بازی در نقش بتمن نباشیم و احتمال تغییر بازیگر شوالیه تاریکی در فیلم Batman وجود دارد. فیلم Aquaman (آکوامن) برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر)، فیلم Shazam (شزم) برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم Joker (جوکر) برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸)، فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی خواهند بود.

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *