احتمال حضور «جسیکا چستین» در قسمت دوم فیلم «It»

«جسیکا چستین» در دنباله فیلم «آن» (It) نقش بزرگسالی «بورلی» را ایفا می‌کند. «اندی موکیه‌تی» به مانند قسمت اول کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت. «سوفیا لیلیز» در قسمت اول این فیلم ترسناک نقش کاراکتر بورلی را بازی کرد. به نوشته ورایتی، مذاکرات با چستین در مراحل اولیه قرار دارد و «گری دابرمن» هنوز بر روی فیلمنامه کار می‌کند. انتظار می‌رود «بیل اسکارزگارد» هم برای بازی در نقش «پنی‌وایز» بازگردد.

گمانه‌زنی‌ها در مورد پیوستن چستین به دنباله فیلم پس از افتتاحیه پرفروش فیلم شکل گرفت و موکیه‌تی در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که جستین انتخاب اولشان برای نقش بزرگسالی بورلی است. اما با وجود همه شایعات، استودیوی نیولاین تا هفته‌های اخیر رسماً مذاکره‌ای با جستین انجام نداده بود.

قسمت اول فیلم «آن» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در ژانر وحشت شد، از رمانی به همین نام به قلم «استیون کینگ» اقتباس شده بود و ماجرای گروهی کودک را روایت می‌کرد که باید با دلقکی به نام «پنی‌وایز» مواجه می‌شدند و او را شکست می‌دادند. در قسمت دوم شخصیت‌های سریال که به سنین بزرگسالی رسیده‌اند، پس از سال‌ها به زادگاهشان بازمی‌گردند تا بار دیگر با پنی‌وایز روبرو شوند.

چستین اخیراً به خاطر بازی در فیلم «بازی مالی» نامزد گلدن گلوب شده و اواخر سال جاری میلادی باید در فیلم «اکس-من: ققنوس شوم» نقش بازی می‌کند. قسمت دوم «It» برای اکران در تاریخ 6 سپتامبر 2019 برنامه‌ریزی شده و فیلمبرداری آن از تابستان آینده کلید می‌خورد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *