شنیده‌ها حاکی از آن است که جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) به تیم بازیگران فیلم Alita: Battle Angel «آلیتا: نبرد فرشته» پیوسته است. این فیلم اقتباسی از مانگایی علمی تخیلی تحت همین نام به نوشته‌ی یوکیتو کیشیروی ژاپنی است. «آلیتا: نبرد فرشته» توسط جیمز کامرون (James Cameron) تهیه و تولید می‌شود و رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش THR، جنیفر کانلی به تیم بازیگری فیلم «آلیتا: نبرد فرشته» پیوسته است که هم‌اکنون در استودیوی آستین تگزاس در حال فیلمبرداری است. منابع آگاه خبر داده‌اند که وی احتمالاً عهده‌دار ایفای نقش شخصیت شرور اصلی این فیلم باشد. جزئیات بیشتری از نقشی که وی برعهده گرفته است هنوز مشخص نیست.

همانطور که مطلع هستید، جیمز کامرون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد؛ ابتدا قرار بود خودش کارگردانی آن را نیز بدست بگیرد اما کهولت سن و ساخت و توسعه‌ی دنباله‌های سری موفق Avatar «آواتار» این امکان را از او سلب کرد.

ستاره‌ی این فیلم روزا سالازار (Rosa Salazar) است که به خاطر ایفای نقش در فیلم Maze Runner: The Scorch Trials «دونده‌ی مارپیچ: محاکمات سوختگی» شناخته می‌گردد. وی نقش دختر جوان سایبورگی را ایفا می‌کند که توسط یک دانشمند سایبرنتیک، دکتر دایسون ایدو (Dyson Ido) با بازی کریستف والتز (Christoph Waltz)، پیدا می‌شود. وی حافظه‌ی خود را از دست داده اما به طرز عجیبی در انجام فنون رزمی مهارت دارد. وی به یک شکارچی جایزه‌بگیر تبدیل می‌شود و در پی دانستن گذشته‌ی فراموش شده‌ی خودش است.

از جمله‌ی دیگر بازیگران «آلیتا: نبرد فرشته» می‌توان به اد اسکرِین (Ed Skrein)، لانا کوندور (Lana Condor) و مارکو زارور (Marko Zaror) اشاره کرد. اکران گسترده‌ی این فیلم از روز جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ (۲۰ جولای ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد.

توسط مهرداد میرشاهی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *