در سال ۲۰۰۴ بود که اولین خبرهای ساخت فیلمی براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی Rainbow Six به گوش رسید و حال به نظر می‌رسد که ساخت این پروژه از سر گرفته شده است و ممکن است به ساخت این فیلم سرعت بخشیده شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، آکیوا گلدزمن، تهیه کننده برجسته هالیوود ساخت فیلمی براساس مجموعه Rainbow Six را بر عهده گرفته است و احتمالا رایان رینولدز ستاره این فیلم خواهد بود. منابع نزدیک به این پروژه به ددلاین گفته‌اند که مذاکرات کمپانی یوبیسافت با رینولدز، ستاره فیلم Deadpool (ددپول) برای بازی در فیلم Rainbow Six ادامه دارد و شنیده‌اند که او قرار است نقش شخصیتی به نام جان کلارک را بازی کند. با این حال، در حال حاضر احتمال حضور رینولدز در این فیلم ضعیف گزارش شده است.

جان کلارک عضو سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بوده و بخشی از مجموعه تام کلنسی جک رایان (Tom Clancy’s Jack Ryan) است. مجموعه بازی‌های ویدیویی Rainbow Six توسط کمپانی یوبیسافت تولید و منتشر می‌شود و گروه یوبیسافت موشن پیکچرز مسئولیت تولید و انتشار این فیلم را بر عهده دارد. در سال ۲۰۱۴ یوبیسافت اعلام کرد که در نظر دارد ۶ فیلم براساس مجموعه‌‌های خود از جمله Rabbids ،Assassin’s Creed ،Watch Dogs ،Splinter Cell ،Far Cry و Ghost Recon تولید و منتشر کند. سال گذشته، فیلم Assassin’s Creed با حضور بازیگرانی مطرحی چون مایکل فاسبندر، جرمی آیرونز و ماریون کوتیار به‌روی پرده رفت.

طبق شنیده‌ها، فیلم Rainbow Six روزهای اولیه خود را سپری می‌کند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله کارگردان، نویسنده، دیگر بازیگران و تاریخ اکران آن منتشر نشده است. یوبیسافت پیش از این از ساخت فیلم Splinter Cell با بازی تام هاردی خبر داده بود، اما پیشرفت چندانی در این پروژه دیده نمی‌شود. اخیرا آدی شانکار، تهیه‌کننده‌ی هالیوودی، از ساخت انیمیشن تلویزیونی Assassin’s Creed خبر داده است. علاوه بر این، فیلم The Division (دیویژن) نیز در دست ساخت است. بهمن سال گذشته، یوبیسافت استیون گیگان را به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم معرفی کرد. پیش از این نیز حضور جسیکا چستین و جیک جیلنهال در این فیلم تایید شده بود.

zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *