احتمال حضور شخصیتی مونث در DEATH STRANDING

حتی با اینکه طرفداران از تاریخ انتشار Death Stranding خبر نداشته و چیز زیادی درباره بازی و مکانیک‌های آن نمی‌دانند، عنوان پیشِ‌روی “هیدئو کوجیما” (Hideo Kojima) یکی از موردانتظارترین عناوین انحصاری کنسول PS4 است. تا این لحظه، کارگردان بازی یعنی “هیدئو کوجیما” اطلاعات و محتوای اندکی از بازی را در مطبوعات، فروم‌های توسعه‌دهندگان و شبکه‌های اجتماعی آن هم با دقتی فراوان به اشتراک گذاشته است. اکنون آخرین اشاره به بازی نشان می‌دهد که احتمالا بازی یک شخصیت مونث جدید نیز برای معرفی‌کردن دارد.

 به نقل از GameRant همان‌طور که در ادامه می‌بینید، اکانت رسمی Kojima Productions در توییتر (استودیو و شرکت سازنده Death Stranding) علاوه بر تشکر از طرفداران به خاطر حمایت‌شان و آرزوی سالی خوش برای آن‌ها، تصویری از یک شخصیت مونث منتشر کرده است.

“سال 2018 مبارک! امیدواریم همگی سالی خوش پیشِ‌رو داشته باشید. از حمایت شما سپاس‌گذاریم. این یکی از چیزهاییست که به ما برای ادامه مسیر انگیزه می‌دهد. “

— Kojima Productions (@KojiPro2015_EN) December 31, 2017

kojima

طبیعتا این توییت به صراحت اعلام نمی‌کند که Death Stranding سرانجام از یک شخصیت مونث رونمایی کرده است. اگرچه باید این نکته را در نظر داشت که چندی پیش “کوجیما” در رابطه با اینکه طرفداران سعی در پیداکردن ارتباط میان سرنخ‌های موجود در تریلرها، عکس‌های هنری و پست‌های آنلاین کارگردان بازی داشتند، گفته بود “بازی در حال حاضر نیز شروع شده است”، می‌توان گفت که این شخصیت به احتمال بسیار زیاد در بازی نقش خواهد داشت.

این اولین باری نیست که شایعات و حدسیاتی درباره حضور یک شخصیت مونث در بازی زده می‌شود. چندی پیش نیز طرفداران به دلیل تعریف بسیارِ “کوجیما” از “اما استون” (Emma Stone)، این فرضیه را ارائه داده بودند که احتمالا وی در بازی نقش خواهد داشت. علاوه بر این “اما استون” پیش از این نیز برای فیلم‌های نظیر Birdman موهای خود را طلایی کرده بود پس بدون‌شک می‌توان گفت که وی با تصویر به تازگی منتشر شده مطابقت دارد.

با این که هم‌اکنون اطلاعات زیادی از بازی در دست نیست ولی چند روز پیش نیز “کوجیما” اعلام کرد که در سال 2018 از چیزی سورپرایزکننده رونمایی خواهد کرد. پس می‌توان امیدوار بود که آن موقع اطلاعات بیشتری از بازی دست‌گیرمان خواهد شد.

عنوان Death Stranding در تاریخ نامعلوم به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تانی کال

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *