احتمال حضور مارک همیل در سریال The Witcher

اردیبهشت امسال، شبکه نتفلیکس ساخت سریال The Witcher (ویچر) را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است، رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگری از جمله بازیگر نقش گرالت و وزمیر، در این سریال تایید و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با وجود اینکه مارک همیل گفته است که از دنیای The Witcher هیچ اطلاعی ندارد، اما ممکن است که در نقش یکی از شخصیت‌های سریال آن بازی کند. ماه آذر امسال، نت‌فلیکس لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، را به‌عنوان سازنده این سریال معرفی کرد و او وظیفه دارد تا این مجموعه فانتزی و حماسی را به دنیای تلویزیون بیاورد. مدتی پیش هیسریش تصویری از یک نسخه پیش‌نویس از فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال The Witcher را منتشر کرده بود.

پس از آن، هیسریش معرفی شخصیت‌های سریال The Witcher را آغاز کرد که علاوه بر گرالت، حضور شخصیت‌های دیگری چون ینیفر، سیری، تریس مریگلد، میلوا، رجیس، ویلجفورتز، امهیر، کاهیر، جاسکایر، لئو بونهارت و روچ نیز تایید و اعلام شد. با این حال، در این فهرست خبری از شخصیت وزمیر نبود و روز گذشته هیسریش حضور این شخصیت را با انتشار توییت دیگری در توییتر رسمی خود، رسما تایید کرد. طبق گفته هیسریش، وزمیر دارای شخصیتی پدرانه، دانا، پرشور و باستانی هست. هیسریش در ادامه اضافه کرد که وزمیر تاریخ‌شناس و حافظ اسرار نیز هست که بسیاری از طرفداران متوجه شدند که این توصیف‌ها مانند ویژگی‌های شخصیت لوک اسکای واکر با بازی مارک همیل در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است.

مدت کوتاهی بعد مارکل همیل نیز به توییت طرفداران پاسخ داد و گفت که شخصیت وزمیر و دنیای The Witcher را نمی‌شناسد و هیچ ایده‌ای نیز در مورد آن ندارد، اما او در ادامه به بازی در این نقش در سریال The Witcher ابراز علاقه کرد. پس از آن هیسریش به توییت همیل پاسخ داد و او از اینکه ممکن است همیل نقش وزمیر را در این سریال بازی کند، بسیار هیجان‌زده به نظر می‌رسید. علاوه بر این، صفحه رسمی بازی The Witcher نیز یک تصویر از شخصیت وزمیر را منتشر کرد که برای طراحی آن از مارک همیل الهام گرفته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

با این حال، هنوز حضور یا عدم حضور همیل در سریال The Witcher مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد که هیسریش و نت فلیکس به حضور همیل در این سریال بسیار علاقه‌مند هستند و ممکن است بازیگر نقش وزمیر زودتر از دیگر شخصیت‌های سریال از جمله گرالت، انتخاب شود. پیش از این، کمپانی سی دی پراجکت رد سه بازی بسیار محبوب بر اساس این مجموعه لهستانی را تولید و منتشر کرده بود که این سه‌گانه بارها با ستایش گیمرها و منتقدان روبه‌رو شده است. ساپکوفسکی که پیش از این گفته بود پولی از فروش بازی‌های مجموعه The Witcher دریافت نمی‌کند، به‌عنوان مشاور در تیم ساخت و تولید این سریال حضور خواهد داشت و به ساخت آن کمک خواهد کرد. علاوه بر این، تلویزیون لهستان در اوایل دهه گذشته سریال و فیلمی بر اساس رمان‌های ویچر تولید و منتشر کرده بود، اما این اقتباس تلویزیونی و سینمایی با نقدهای بسیار منفی روبه‌رو شده‌اند.

تانی کال

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *