احتمال حضور هالی بری در فیلم John Wick 3

مطابق با گزارشات هالی بری (Halle Berry) برای ایفای نقش کاراکتر زن اصلی در فیلم John Wick: Chapter 3 «جان ویک: فصل سوم» در نظر گرفته شده است.

در سال ۲۰۱۴ Chad Stahelski فیلم John Wick «جان ویک» را کارگردانی کرد که به سرعت به فیلمی محبوب در سینمای اکشن بدل شد. این فیلم سه برابر بودجه‌ی ساخت ۳۰ میلیون دلاری‌اش فروش کرد و این‌گونه راه را برای ساخت قسمت دوم یعنی فیلم John Wick: Chapter 2 «جان ویک: فصل دوم» در سال ۲۰۱۷ هموار کرد. اگرچه قدرت ستاره‌ای کیانو ریوز (Keanu Reeves) برای هر دوی این فیلم‌های نئونوآر کافی بود اما بازیگر زن تراز اولی در آن‌ها حضور نداشت. اکنون هالی بری قرار است تا این خلاء را پر کند. بری نه‌تنها تا کنون برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده بلکه پیش از این در مجموعه‌فیلمJames Bond «جیمز باند» نقش‌آفرینی کرده و نیز در چندین قسمت از مجموعه‌فیلم X-Men «مردان ایکس» نقش Ororo Munro معروف به Storm (به معنی طوفان) را بر عهده داشته است. بری اخیرا با حضور در فیلم Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: محفل طلایی»، مجموعه‌فیلم جاسوسی دیگری را به کارنامه‌ی هنری خود افزوده است.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، بری برای ایفای نقش Costar در فیلم «جان ویک: فصل سوم» در نظر گرفته شده است. کاراکتری که این‌گونه توصیف شده است: زنی بین ۲۰ تا ۴۰ سال که فرزندی کوچک دارد. جزئیات بیش‌تری درباره‌ی این کاراکتر در دست نیست اما مطابق با گزارشات کمپانی Lionsgate بازیگران زن زیادی را برای ایفای این نقش در نظر گرفته است، اگرچه به نظر می‌رسد که هالی بری گزینه‌ی اصلی این کمپانی است.

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی محل وقوع رویدادهای فیلم «جان ویک: فصل ۳» انجام گرفته است و همچنین درباره‌ی این‌که کدام کاراکترها مضاف بر کاراکتر اصلی از فیلم‌های قبلی به قسمت جدید این مجموعه‌فیلم بازمی‌گردند. مطابق با گزارشات مضاف بر فیلمبرداری در مونترال (بخش‌های نیویورک)، صحنه‌هایی از این فیلم در ژاپن فیلمبرداری خواهد شد. اگرچه مطابق با خلاصه‌ی داستان رسمی فیلم که در کنفرانس CinemaCon در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، رویدادهای «جان ویک: فصل ۳» غالبا در شهر نیویورک می‌گذرند.

بی‌شک هالی بری مهم‌ترین بازیگر اضافه‌شده به قسمت سوم مجموعه‌فیلم «جان ویک» خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که او دقیقا چه نقشی را در سفر کاراکتر اصلی به خارج از نیویورک ایفا خواهد کرد. بری در سال‌های اخیر همچنان بازیگر فعالی در سینما بوده است. فقط در سال ۲۰۱۷ او در دو فیلم «کینگزمن» و Kidnap، تریلری درباره‌ی آدم‌ربایی کودکان بازی کرده است. با توجه به این‌که قدرت ستاره‌ای بری در سال‌های اخیر بار دیگر در حال اوج‌گیری است، انتخاب او برای نیرو بخشیدن به فیلم «جان ویک: فصل سوم» کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *