احتمال حضور وودی هارلسون در فیلم Venom

ممکن است که وودی هارلسون (Woody Harrelson) در فیلم Venom «ونوم» حضور یابد و در آن هنرنمایی کند. این بازیگر در حال مذاکره با تهیه‌کنندگان نخستین فیلم فرعی از سری Spider-Man «مرد عنکبوتی» سونی برای بازی در نقشی نامشخص است. تام هاردی (Tom Hardy) ستاره اصلی این فیلم مورد انتظار خواهد بود.

هاردی ایفای نقش یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمان و شخصیت شرور کامیک‌های مارول را بر عهده دارد و بازیگرانی نظیر ریز احمد (Riz Ahmed)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و جنی اسلیت (Jenny Slate) نیز مقابل او به هنرنمایی می‌پردازند.

اگر هارلسون برای بازی در این فیلم به توافق برسد، «ونوم» دومین همکاری او با روبن فلیشر (Ruben Fleischer)، کارگردان این پروژه محسوب می‌گردد چراکه فلیشر ساخت فیلم کمدی زامبی Zombieland «سرزمین زامبی‌ها» را در سال ۲۰۰۹ میلادی بر عهده داشته که هارلسون در آن به ایفای نقش پرداخته است. در حال حاضر فیلم «ونوم» از ماه اکتبر سال جاری میلادی است که مقابل دوربین رفته و شایعات ضد و نقیضی در باب حضور هارلسون در این پروژه منتشر می‌شود.

«سونی پیکچرز» تاکنون اظهار نظری درباره این شایعه نداشته است. این استودیو تصمیم دارد تا فیلم «ونوم» را از روز جمعه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماها کند. اِیوی آراد (Avi Arad)، مت تولماچ (Matt Tolmach) و امی پاسکال (Amy Pascal) تهیه و تولید این پروژه را بر عهده دارند.

هارلسون چندی پیش با فیلم موفق War For The Planet Of The Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» بر روی پرده‌های سینما حضور داشت و تا مدتی دیگر با فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» به روی پرده خواهد آمد. از این فیلم به عنوان یکی از شانس‌های اصلی فصل جوایز امسال یاد می‌شود. وی در فیلم Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» هم حضور دارد که برای اکران در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از هالیوود ریپورتر

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *