احتمال حضور کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Infinity War

ما طی چند ماه اخیر مدام شنیده ایم که شخصیت کاپیتان مارول در فیلم سینمایی Avengers: Infinity War (ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ: ﺟﻨﮓ ﺍﺑﺪﯾﺖ) برادران روسو حضور ندارد، اما جو و آنتونی روسو در تازه ترین مصاحبه خودشان به وضوح تایید کرده اند که در این فیلم برای نخستین بار بـا کارول دنورز ملاقات خواهیم کرد! باور می کنید؟ بعد از این همه مدت.

ما هنوز از خیلی چیزهای فیلم Avengers: Infinity War بی اطلاع هستیم و سوال های زیادی بی پاسخ مانده اند، و تا زمانی که اکران آغاز نشود هم به جوابشان نخواهیم رسید. اما یک سوال در میان صدها سوالمان وجود دارد که به نظر می رسد نمی توانیم یک جواب درست برایش پیدا کنیم؛ سوال این است که آیا ما شخصیت کارول دنورز با نقش آفرینی بری لارسون (کونگ: جزیره جمجمه)، معروف به کاپیتان مارول، را در فیلم Avengers 3 مشاهده خواهیم کرد یا نه.

چند روز قبل، بواسطه یک گزارش از سوی Comicbook مطلع شدیم جو روسو یکی از کارگردان های Infinity War تایید کرده که طرفداران نمی توانند کاپیتان مارول را در قسمت سوم Avengers ملاقات کنند و برای دیدنش در کنار دیگـر قهرمان ها باید تا زمانی که Avengers 4 پا به گیشه میگذارد صبر کنند. اما حالا به نظر می رسد که تغییری ایجاد شده، چون همین کارگردان ادعای متفاوتی کرده و به وضوح حضور کاپیتان مارول را در قسمت سوم تایید کرده است. آقای جو روسو در همایش کامیک-کان سن دیگو گفته بود که: “کاپیتان مارول در این فیلم نیست.

اما بعد از این همه حرف و حدیث، کارگردان های Infinity War حضور کاپیتان مارول را تایید کرده انـد. جو روسو گفت: “بعله، ما تعدادی شخصیت زن بزرگ در این فیلم داریم.” او ادامه داد که: “کاپیتان مارول در این فیلم است، بیوه سیاه، جادوگر سرخ، و ما واکاندا را داریم که در راه هستند و در اینجا گروهی از شخصیت ها وجود دارند که از دنیای واکاندا می آیند، از جهان Black Panther. به طرز عجیبی شخصیت هایی قوی، شخصیت هایی مصمم، و ما نگهبانان را داریم، و دو تا از نگهبانان دخترهای تانوس هستند پس یک ارتباط واقعا قوی با شرور اصلی داستان وجود دارد و من فکر می کنم شما در این فیلم خواهید دید که آنها برای داستان بسیار مهم هستند و فکر می کنم همچنین قوس های شگفت انگیزی باشند، ما واقعا واقعا افتخار می کنیم که توانستیم کاپیتان مارول را در این فیلم معرفی کنیم.

البته این امکان وجود دارد که روسو به بازیگران مونث هر دو قسمت Avengers اشاره کرده باشد [جنگ ابدیت و قسمت چهارم بدون عنوان] و در واقع کاپیتان مارول در همان چهارمین فیلم ظاهر شود. اما قضیه جایی جالب می شود که او می گوید: “ما واقعا واقعا افتخار می کنیم که توانستیم کاپیتان مارول را در این فیلم معرفی کنیم.” خب، ابتدا قسمت سوم Avengers (بیست و هفتم آوریل ۲۰۱۸) اکران می شود، سپس Captain Marvel (هشتم مارس ۲۰۱۹) پا به گیشه می گذارد و در نهایت Avengers 4 (سوم می ۲۰۱۹) به فاز سوم MCU پایان می دهد، پس اگر کاپیتان مارول قرار است فقط در قسمت چهارم حضور داشته باشد چه نیازی به استفاده از کلمه “معرفی کردن” بود؟؟ خودتان فکر کنید.

حضور کاپیتان مارول در Avengers 4 قطعی است، اما در قسمت سوم هنوز نه. ولی ممکن است واقعا او را در جنگ ابدیت مشاهده کنیم، چون معرفی او در Infinity War خیلی به نفع خود شخصیت خواهد بود و همچنین تاثیر زیادی بر روی استقبال طرفداران از فیلم انفرادی او خواهد داشت. پس ممکن است!

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *