احتمال حضور ﻟﯿﺰﯼ ﮐﺎﭘﻼﻥ در فیلم سینمایی Gambit

تازه ترین اطلاعات منتشر شده، ﻟﯿﺰﯼ ﮐﺎﭘﻼﻥ به تازگی برای حضور در فیلم سینمایی Gambit ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ X-Men بعنوان بازیگر اصلی زن وارد مذاکره شده است، ﭼﻨﯿﻨﮓ ﺗﯿﺘﻮﻡ نیز تایید شده که قرار است در نقش ﺭِﻣﯽ ﺍِﺗﯿﻦ ﻟُﺒﻮ معروف به گامبیت بازی کند. طبق تازه ترین شنیده ها تولید فیلم Gambit قرار است از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود و ﮔﻮﺭ ﻭﺭﺑﯿﻨﺴﮑﯽ (کارگردان Pirates of the Caribbean و The Lone Ranger) کسی است که پشت دوربین آن می نشیند و پروژه را هدایت می کند. طبق اعلام کمپانی فاکس قرن بیستم Gambit قرار است در فوریه سال ۲۰۱۹ پا به گیشه بگذارد. ﻟﯿﺰﯼ ﮐﺎﭘﻼﻥ تقریبا اولین بازیگری که نامش برای حضور در فیلم جدید دنیای مردان ایکس معرفی می شود و نامهای زیادی را در آینده خواهیم شنید.ﭼﻨﯿﻨﮓ ﺗﯿﺘﻮﻡ قرار است نقش ﺭِﻣﯽ ﺍِﺗﯿﻦ ﻟُﺒﻮ – یک دزد و ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪ با قدرت ﺍﯾﺠﺎﺩ، ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﺩﺳﺘﮑﺎﺭﯼ ﺫﻫﻨﯽ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺟﻨﺒﺸﯽ و البته یک ﭘﺮﺗﺎﺏ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ – را در فیلم Gambit بازی کند، که وقایع آن در دنیای مردان ایکس کمپانی فاکس قرن بیستم به وقوع می پیوندد. البته پروژه گامبیت سال ها قبل قرار بود به حقیقت بپیوندد ولی بعد از تغییر چنـد کارگردان و گرفتن یک ﻓﯿﻠﻢنامه کامل به لطف موفقیت های کمپانی فاکس در اکـران Deadpool و Logan اکنون قرار است واقعا تبدیل به یک فیلم سینمایی شود؛ فاکس طی دو سال اخیر تمام تلاش خودش را کرده تا حال و هوای دنیای X-Men را با ورود به ژانرهای مختلف تغییر دهد، که همین برنامه باعث تولید فیلم کمدی Deadpool شد و البته به فروش بالایی دست یافت، حال استودیو بر روی برنامه های خودش از همیشه مصمم تر شده است. در حال حاضر ما منتظریم پروسه انتخاب بازیگر Gambit به پایان برسد و خیلی زود استارت فاز تولیدش بخورد.

طبق گزارش تازه Variety، خانم ﻟﯿﺰﯼ ﮐﺎﭘﻼﻥ اکنون در حال مذاکره است تا بعنوان بازیگر اصلی مونث فیلم با استودیو قرارداد ببندد، البته در مورد نقشی که قرار است بازی کند هنوز اطلاعاتی نداریم و مورد خاصی فاش نشده است. البته اینطور حدس زده شده که او در نقش شخصیتی به نام بلا دانا ظاهر شود که در اولین روزهای شکل گیری پروژه Gambit ﻟﺌﺎ ﺳﯿﺪﻭ (ﻣﺄﻣﻮﺭﯾﺖ ﻏﯿﺮﻣﻤﮑﻦ: ﭘﺮﻭﺗﮑﻞ ﺷﺒﺢ و ﺍﺳﭙﮑﺘﺮ) قرار بود در نقش آن ظاهر شود. بلا دونا شخصیتی است که در دنیای کتاب های مصور مردان ایکس، ﺭِﻣﯽ در زمان بچگی با او ملاقات می کند و تبدیل به دوست می شوند، با هم بـزرگ شده و تبدیل می شوند به اعضای گروه های جنایتکاری که رقیب هم هستند. البته باید اشاره کنیم که تا اینجا حضور این شخصیت در فیلم لایو-اکشن Gambit تایید نشده است.

حال باید ببینیم نتیجه این مذاکرات به کجا می رسد که در صورت بسته شدن قرارداد به طور قطع در جریان قرار خواهیم گرفت. باید اشاره کنیم که ﻟﯿﺰﯼ ﮐﺎﭘﻼﻥ (Allied و Now You See Me 2) جزو محدود کسانی بود که استودیو برای ایفای نقش شخصیت دومینو در ادامه بدون عنوان ددپول در نظر داشت، بنابراین بعید نیست در نهایت شاهد پیوستن او به دنیای مردان ایکس باشیم. کمپانی فاکس اکنون سه فیلم در آستانه اکران دارد؛ Deadpool 2 (ادامه بدون عنوان ددپول)، Dark Phoenix (ققنوس سیاه) و New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای جدید)؛ و دو فیلم Gambit و Multiple Man هم در حال توسعه هستند. در این میان صحبت هایی از ساخت ادامه Logan شنیده می شود اما تایید نشده است هنوز.

در نهایت باید اشاره کنیم که اکران فیلم سینمایی Gambit قرار است از ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (مصادف با پنجشنبه ۲۵ بهمن سال ۹۷) آغاز شود. اطلاعات بیشتر بزودی …

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *