احتمال رخ دادن رویداد Secret Invasion در دنیای سینمایی مارول هنوز وجود دارد

سرانجام از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نیز آغاز شد که علاوه بر دریافت نقدهای مثبت با استقبال بسیار گسترده نیز در گیشه مواجه شده و این فیلم در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. در این فیلم سرانجام شاهد حضور نژاد فضایی اسکرال‌ها (The Skrulls) بودیم که نسبت به نسخه کامیک آن تفاوت داشتند و در واقع بر خلاف نسخه کامیک، در این فیلم شاهد یک نسخه مثبت از آن‌ها بودیم که این گروه در فیلم تا حد زیادی با نسخه بسیار بی رحم کامیک خود تفاوت داشتند و همین موضوع باعث شد تا بسیاری تصور کنند که پرونده ساخت فیلم یا احتمال اتفاق افتادن رویداد بسیار محبوب Secret Invasion (تهاجم مخفی) در دنیای سینمایی مارول بسته شود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هنوز احتمال الهام گرفتن یا ساخت اقتباس کمیک Secret Invasion در دنیای سینمایی مارول وجود دارد. در مصاحبه با اسلش فیلم، زمانی که از کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا اتفاقات فیلم Captain Marvel باعث خواهد شد تا ایده ساخت فیلمی براساس رویداد Secret Invasion از روی میز برداشته شود، فایگی در پاسخ این موضوع را تکذیب کرد و گفت که تالوس با بازیبن مندلسون و پناهندگان نماینده تمام نژاد فضایی اسکرال نیستند. فایگی گفت:

من در مجموع فکر نمی‌کنم این موضوع به معنای کنار گذاشتن ایده ساخت فیلم تهاجم مخفی باشد. من فکر می‌کنم این بدان معناست که جامعه اسکرال‌ها نیز مانند هر جامعه هوشمند دیگر دارای گروه‌های متنوع و چند لایه است و مانند انسان‌ها آن‌ها مردمانی خوب و بد دارند و ما در فیلم شاهد بخش خوب آن‌ها بودیم. من فکر می‌کنم که هنوز شخصیت‌های شناخته شده بیشتری در بین آن‌ها برای انجام بهتر این رویداد وجود دارند.

بسیاری اعتقاد دارند که ممکن است در آینده ملکه ورانکه (Veranke) که دختر تالوس است، رهبری اسکرال‌ها را بر عهده بگیرد و این نژاد فضایی را برای حمله به زمین رهبری کند. اگرچه بین خانواده او و کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، یک رابطه دوستی به وجود آمده، اما در طول بیش از ۲۰ سال ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و چیزهای زیادی تغییر کند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *