احتمال رکوردشکنی Venom‌ در افتتاحیه

برآوردهای اولیه «باکس آفیس پرو» نشان می‌دهد که این فیلم می‌تواند اکتبر آینده رکوردهای افتتاحیه را جا به جا کند. در مقطع کنونی پیش‌بینی می‌شود فیلم «ونوم» در هفته‌ی اول اکران بین ۵۵ تا ۸۵ میلیون دلار فروش کند، در حالی که پیش‌تر این ارقام نشان از فروش ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلاری داشتند.

در این گزارش آمده است که این فیلم ممکن است رکورد فروش  ۵۵.۸ میلیون دلاری در ماه اکتبر که در حال حاضر به فیلم «جاذبه» تعلق دارد را بشکند. بررسی‌های «باکس آفیس پرو» فاش کرده‌اند که ۹۱ درصد از مخاطبین نظر مثبتی در مورد «ونوم» دارند، و این امر از تریلر دوم فیلم که در کامیک-کان رونمایی شد و چهره‌ی شیطانی ضدقهرمان دنیای «مرد-عنکبوتی» را نمایان کرد، ناشی می‌شود.

«ونوم» نظر آن دسته از هواداران مارول که مشتاق دیدن فیلمی تلخ‌تر و خشن‌تر بودند را به خود جلب کرده است. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که فیلم جدید سونی مانند «لوگان» و «ددپول» با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) اکران شود.

اخیراً ورایتی در گزارشی اطلاعاتی از برنامه‌های سونی برای حضور در دنیای مارول با ۹۰۰ شخصیتی که در اختیار دارد منتشر کرد. با وجود اینکه سونی مایل است «ونوم» فیلم ابرقهرمانی خشونت‌آمیزی باشد، اما طبق گزارشاتی که اخیراً منتشر شده آن‌ها می‌خواهند فیلم را به امید حضور «تام هالند» و «مرد-عنکبوتی» در قسمت‌های بعدی، با درجه سنی PG-13 اکران کنند.

سونی براساس قراردادی که با مارول به امضاء رساند، اجازه یافت چندگانه‌ی جدیدی برای «مرد-عنکبوتی» کلید بزند و در مقابل آن‌ها اجازه دادند این شخصیت در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» حضور داشته باشد. بنابراین با توجه به محبوبیت «مرد-عنکبوتی» این احتمال وجود دارد که سونی و مارول به ادامه همکاری‌ها تمایل پیدا کنند. موفقیت «ونوم» سرنوشت رابطه‌ی دو استودیو را رقم خواهد زد.

«ونوم» ۵ اکتبر در سینماهای ایالات متحده به نمایش درمی‌آید و باید با فیلم «ستاره‌ای متولد شد» با بازی «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» که به زودی در جشنواره‌های فیلم پاییزی هم اکران می‌شود رقابت کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *