به احتمال زیاد «دنی بویل» کارگردان قسمت جدید جیمز باند خواهد بود

در پی بازگشت «دنیل کرگ» در نقش 007، ام‌جی‌ام به دنبال یک فیلمساز بزرگ برای کارگردانی آخرین قسمت از فیلم «جیمز باند» است. در صدر فهرست استودیو نام «دنی بویل» کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» به چشم می‌خورد، اما به نوشته ورایتی، هنوز به صورت رسمی پیشنهادی به این کارگردان ارائه نشده است.

بویل پیش‌تر علاقه خود به این پروژه و کارگردانی یک فیلم «جیمز باند» را افشا کرده بود. وی در حال حاضر بر روی فیلمی برای استودیوی «ورکینگ تایتل» کار می‌کند، اما هنوز بازیگری به این پروژه اضافه نشده است، و این احتمال وجود دارد که تولید آن به سبب پیشنهاد کارگردانی بیست و پنجمین قسمت فیلم باند به تعویق بیفتد.

ام‌جی‌ام از مدت‌ها قبل و پیش از تولید فیلم‌های «اسکای‌فال» و «اسپکتر» در سال‌های 2012 و 2015 به همکاری با بویل علاقه‌مند بود. طبق ادعای منابع آگاه، «یان دامانج» کارگردان فیلم «ریک پسر سفیدپوست» انتخاب دیگر استودیو برای فیلم بعدی جیمز باند است.

کارگردانی دو فیلم قبلی جیمز باند که به پرفروش‌ترین عناوین در بین سری فیلم‌های باند تبدیل شدند را «سم مندز» برعهده داشت. فیلم «اسکای‌فال» در سال 2012 روی پرده رفت و در سراسر دنیا 1.1 میلیارد دلار فروخت. «اسپکتر» آخرین قسمت ساخته شده از جیمز باند نیز در سال 2015 اکران شد و 800 میلیون دلار فروش کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *